וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון אחרון: ראשי בני סכנין ייפגשו עם פיראס מוגרבי

6.7.2015 / 19:33

בקבוצה לא מוותרים על שחקן הכנף וייפגשו עימו במטרה שיחתום לעונה נוספת. גם הפועל חיפה עדיין לא ויתרה על שירותיו. סכנין ביררה עם הפועל באר שבע את גובה דמי ההשבחה על נאסר

ראשי בני סכנין ייפגשו הערב (שני) עם פיראס מוגרבי במטרה לנסות ולסגור עם השחקן לעונה נוספת. מוגרבי הבין ממכבי חיפה שהיא לא מתכוונת להוציא לפועל את עסקת העברתו והוא ישחק בישראל ככל הנראה בהפועל חיפה או בסכנין. לוואלה ספורט נודע שראשי סכנין החליטו להפעיל מכבש לחצים והם צפויים להיפגש עם השחקן כאשר גם בהפועל חיפה ייכנסו להילוך גבוה וינסו להחתים את השחקן.

בנוסף, הקבוצה פנתה להפועל באר שבע בבקשה לדעת מה גובה דמי ההשבחה שהמועדון יבקש עבור סיראז' נאסר. בשלב זה בבאר שבע לא החזירו תשובה אך בסכנין מקווים מאוד שיוכלו להגיע לסיכום עם השחקן ועם המועדון הדרומי כדי להחתים את נסאר. השחקן עצמו הודיע בשיחה עם ראשי סכנין שהוא מעדיף לנסות ולחפש קבוצה בחו"ל, אך אם לא ימצא כזו סכנין היא בהחלט אופצייה טובה עבורו.

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. ברני ארדוב
סכנין מעוניינת בו. נאסר/ברני ארדוב

הקשר הבוסני אלדר חסאנוביץ' נחת בארץ ויצטרף לאימוני הקבוצה. חסאנוביץ', שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, נחת אתמול בערב והתקבל על ידי ראשי המועדון בשדה התעופה כשהיום הוא כבר צפוי להיפגש עם המאמן אלי כהן ולהצטרף לאימונים.

חסאנוביץ' הופך לזר הרביעי שחתום בקבוצה יחד עם דיוגו קאצ'ובה, אברהם פאס ואיגור יובאנוביץ' שמחזיקים בחוזה. אם אחד משני הברזילאים שנבחנים בקבוצה - ג'אורג'יניו ומרסלו קראבליו ירשימו ויוחתמו, בקבוצה ישקלו לשחרר את איגור יובאנוביץ' כדי לפנות מקום של זר נוסף בעמדות ההתקפיות. במקביל בקבוצה מפעילים לחצים על מוחמד כליבאת להצטרף. כליבאת מבוקש על ידי שלוש קבוצות נוספות בליגת העל ביניהן הפועל עכו ומכבי נתניה אך ייתן עדיפות לסכנין. הבעיה היא הדרישה של מכבי חיפה לתשלום עבורו, אך בסכנין ינסו לקבל את השחקן בהשאלה חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully