וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בנשות ארה"ב חוגגות ברשתות החברתיות: "זכייה בגביע המושלם"

נבחרת ארה"ב חגגה זכייה במונדיאל אחרי 2:5 בגמר על יפן. קרלי לויד המצטיינת: "הייתי בבלק-אאוט". וומבאך: "אין מילים, היה ביזארי". ראש ממשלת יפן ניחם את המפסידות. צפו בכל התגובות

אימג'בנק GettyImages

אולי בישראל מונדיאל הנשים חלף מתחת לרדאר, אבל בארה"ב חגגו הלילה (שני) את הזכייה המדהימה של נבחרת הכדורגל בטורניר, אחרי ניצחון אדיר, 2:5 בגמר על יפן. קרלי לויד שברה שיאים נדירים, כשהפכה לא רק לראשונה שכובשת שלושער במשחק גמר - אלא אף עשתה זאת תוך 13 דקות, כולל שער יפהפה מחצי מגרש, שהימם את יפן וקבע 0:4 מוקדם כבר אחרי 16 דקות על אלופת העולם מ-2011 לעיני 53,341 צופים המומים. היפניות עוד צימקו ל-4:2 והאמינו במהפך, אבל האמריקאיות כבשו את החמישי וסגרו סיפור.

שחקניות נבחרת ארצות הברית חוגגות זכייה בגביע העולם. GettyImages
ערב בלתי נשכח. האמריקאיות והגביע/GettyImages

השתיים שהניפו את הגביע ביחד היו כריסטי ראמפון, הבלמית בת ה-40, השחקנית המבוגרת אי פעם במונדיאל הנשים, ואייבי וומבאך, אחד הכדורגלניות המפורסמות בעולם, שנכנסה למגרש לדקות האחרונות וקיבלה את סרט הקפטן. "אמרתי לה שאני רוצה שנניף את הגביע ביחד", סיפרה ראמפון על ההנפה הראשונה של ארה"ב מאז 1999, "עברנו את המסע הזה ביחד... אנחנו שונות מאוד, אני מופנמת, מאחורי הקלעים, והיא מאוד מוחצנת. לא ייאמן שהצלחנו לעשות את זה ביחד".

וומבאך אמרה ש"אין לי מילים לתאר את מה שקרה פה, זה היה ממש ביזארי, הרגשתי שאני בחלום כשראיתי מהספסל את קרלי לויד כובשת את הגולים האלה. אני פשוט כל כך גאה להיות חלק מהקבוצה הזאת, זה מיוחד מאוד". לויד, גיבורת הניצחון, הייתה זו שהתחילה את המשחק כקפטנית, אבל העניקה את הסרט לוומבאך כשזו נכנסה בדקה ה-79. "פשוט חשבתי שזה המעשה הנכון לעשות, היא ראויה לזה", אמרה, "אין לי מילים, אני המומה מהמשחק הזה. חלמתי כל החיים לשחק בגמר המונדיאל, לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות. הייתי בבלאק-אאוט כל החצי שעה הראשונה. זה רגע סוריאליסטי, שכתבנו את ההיסטוריה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שוערת נבחרת ארצות הברית הופ סולו. GettyImages
גביע מתוק. סולו/GettyImages

לויד כמובן הוכתרה כשחקנית המצטיינת של הגמר, ופספסה זכייה גם בנעל הזהב. אומנם גם היא וגם סליה סאסיץ' כבשו שעישה בטורניר, אבל הגרמנייה עשתה זאת בפחות דקות. הופ סולו זכתה בכפפת הזהב, אחרי שספגה רק שלושה שערים בטורניר ושמרה במשך יותר מ-500 דקות רצופות על שער נקי. התקשורת האמריקאית כמובן חגגה את הזכייה המרשימה. "הסיום המושלם והבלתי צפוי לגביע", קראה הכותרת ב"יהאו", בעוד ב"וושינגטון פוסט" היללו את כובשת השלושער לויד וכינו אותה ש"חיה, מוזרה, ווינרית".

מנגד, ביפן כמובן נותרו בהלם, כשאומה שלמה קיוותה לזכייה מתוקה נוספת, אבל הציפיות התנפצו. ראש הממשלה שינזו אבה כינה את השחקניות "דמויות לחיקוי" עבור מדינה שלמה. "הן עלו לשני גמרים ברציפות, הן היו מאוחדות, והן שיחקו בכל הכוח עד הרגע האחרון. הן העניקו הרבה אומץ ותעוזה לעם היפני", הילל ראש הממשלה את השחקניות.

שחקניות נבחרת ארצות הברית חוגגות זכייה בגביע העולם. GettyImages
וואו. גם המנצחות בהלם/GettyImages

בארה"ב עוקצים את היפניות

שחקניות הנבחרת חולקות ברשתות החברתיות את שמחת הניצחון

World. Champs.

A photo posted by Alex Morgan (@alexmorgan13) on

World Champions!! 🇺🇸❤️💙

A photo posted by Christen Press (@christenpress) on

❤️❤️❤️

A photo posted by @laurenholiday12 on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully