וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של החשוד בירי באלי טביב הוארך עד יום ראשון

6.7.2015 / 11:58

החשוד, חיים ישראל קדושים, הובא לדיון להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב ונקבע כי מעצרו יוארך בשבעה ימים, אף ששמר על זכות השתיקה. נחשד בניסיון רצח של טביב ואדם נוסף

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מעצרו של חיים ישראל קדושים, החשוד בירי בבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב, הוארך היום (שני) עד יום ראשון הבא. החשוד בניסיון ההתנקשות בטביב, בן 25 מהרצליה, הובא לדיון להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב ושמר על זכות השתיקה בחקירה ובדיון עצמו.

על פי המשטרה, קדושים ניסה לרצוח את טביב ליד ביתו בכפר שמריהו. כזכור, טביב טען בזמנו כי האירוע "קשור לכדורגל, ולא אוהדי בית"ר ירושלים", בעוד במשטרה ראו בכך ניסיון חיסול והסבירו: "לא יורים מטווח אפס לעבר פלג גוף עליון אם לא מתכוונים לחסל".

חוקרי היחידה המרכזית בתל אביב עצרו את קדושים בשעות הצהרים ובכוונתם להביאו להאכת מעצר בבית משפט השלום בעיר. קדושים, אלוף ישראל באמנויות לחימה בעבר, הורשע גם בדקירה של בן דודו, חן קדושים, יחד עם דודו. משפחתו מזוהה עם העולם התחתון. גליון ההרשעות שלו כולל גם החזקת נשק פריצה, ומעצר ממושך בכלא השרון. בעבר תבעה משפחתו את שירות בתי הסוהר בטענה ש"הקטינו ראש" והתעלמו מצו לשחרור בנה.

חשוד בניסיון התנקשות אלי טביב. מגד גוזני
החשוד בירי בטביב/מגד גוזני
חשוד בניסיון התנקשות אלי טביב. מגד גוזני
חשוד בניסיון התנקשות אלי טביב/מגד גוזני
חשוד בניסיון התנקשות אלי טביב. מגד גוזני
חשוד בניסיון התנקשות אלי טביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully