וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: פינאס ביקש להתאמן, בקבוצה סירבו

6.7.2015 / 11:42

המגן שאינו בתוכניות רצה לחזור להתאמן או לקבל אימוני כושר אך בשלב זה נתקל בסירוב. "בקבוצות אחרות נותנים לשחקנים כמוני להתאמן". שרצקי: "הוא מקבל את כל התנאים ולא נפגע"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

עירוני קרית שמונה הבהירה לפינאס טובארנו, המגן השמאלי שכרטיסו שייך לקבוצה, שהוא אינו רשאי להתאמן עם הקבוצה. פינאס, שלא נמצא בתוכניות היה אמור להתאמן עם הקבוצה, אך שחקנים שהגיעו לאימונים הופתעו לראות שפינאס לא נמצא. "היינו בטוחים שהוא מתאמן כי זה מה ששמענו ממנו אך הוא לא מתאמן מאז שהתחלנו את האימונים. אולי הוא פצוע אבל האמת ממה שהבנו הוא דווקא כבר יכול להתאמן" אמר אחד מהשחקנים לוואלה ספורט.

לוואלה ספורט נודע שהסיבה לכך אינה פציעה והשחקן עצמו ביקש לחזור. פינאס אמר לוואלה ספורט "אני יודע שמבכבי תל אביב ומכבי חיפה וגם במכבי נתניה, אם לא רוצים שחקן נותנים לו להתאמן בצד עם מאמן כושר ועם כל התנאים אבל לא מוציאים אותו לגמרי מחוץ למועדון. יש לי חוזה ולמועדון יש אחריות עליי". פינאס צפוי לבקש שוב מהקבוצה להניח לו להתאמן ואם זה לא יקרה השחקן יצטרך להחליט ביחד עם סוכנו עידן כסיף מה המהלכים הבאים שלהם, כשבשלב זה השחקן מתאמן אימוני כושר לבדו בפארק בעיר.

איזי שרצקי הגיב לידיעה ואמר: "רוב הזמן אנחנו במחנה אימון ולא בריא לו כמובן להתאמן לא מההתחלה. בשבוע הקרוב יש שני משחקים ושלושה ימי חופש בכלל. הוא מקבל את כל התנאים. דירה רכב ודלקן ושכר מלא. עד שיימצא קבוצה בלית ברירה הוא מוקפא אבל זה המצב והוא לא נפגע ממנו, הוא בסדר גמור".

הידיעה על הכוונה של קרית שמונה להקפיא את פינאס

שחקן עירוני קרית שמונה, טובראנו פינאס. ניב אהרונסון
קרית שמונה לא נותנת לו להתאמן. פינאס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully