וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבור העמוק של מכבי נתניה: הכנסות הספונסרים כבר נוצלו

6.7.2015 / 11:23

תקציב המועדון בעונה הבאה לא יוכל כמעט להישען על הכנסות הספונסרים, שכבר נוצלו כדי לסגור את הבור התקציבי שנוצר בעונה שעברה. האימונים ייפתחו הערב, אנדריי מישצ'נקו ינחת להתרשמות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מרבית ההכנסות של מכבי נתניה מספונסרים הועברו לקבוצה כבר בעונה החולפת. בתקציב של מועדון כדורגל קיימת הישענות גדולה על תזרים המזומנים של הספונסרים. במכבי נתניה מצליחים בכל עונה לגייס כשלושה מיליון שקלים מנותני חסויות. הסכום הזה היה אמור להופיע בתקציב המועדון לעונה הבאה, אלא שבגלל המשבר הכלכלי הגדול שפקד את המועדון בעונה שעברה, הסכימו הספונסרים להזרים למועדון כספים על חשבון העונה הקרובה.

הכסף החשוב אמנם סייע לנתניה לסיים את העונה, אבל הוא יהיה חסר מאוד בתקציב העונה הבאה. בנתניה קיוו לעמוד בתקציב של 14 מיליון שקלים, אך לא יוכלו להגיע למספר הזה עקב היעדר הכספים מהספונסרים.

בתוך כך, תפתח הערב (שני) נתניה את אימוניה תחת שלומי דורה. הבלם האוקראיני אנדריי מישצ'נקו ינחת למספר ימי התרשמות בסופם הוא עשוי לחתום.

היום ינסו במועדון לסכור עם רן רול על חוזה לעונה הבאה. שמעון הרוש מסרב לקצץ מאחר שעשה זאת כבר לפנן שנה ונתניה תיפגש עימו במטרה לשכנע אותו להסכים.

שלומי דורה מאמן מכבי נתני. ברני ארדוב
עדיין סוחבים את העול מהעונה שעברה. טביבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully