וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבראני עבר בהצלחה בדיקות רפואיות, מכבי תל אביב נוטה להחתימו

6.7.2015 / 10:20

הצהובים ייפגשו עם הסנטר הברזילאי, שהגיע להתרשמות, במטרה לסכם את תנאיו. התלבטות אם לרשום את פארמר כזר או כישראלי בשל עניניי מיסוי, גורם: "רוצים אותו ואת ומקל יחד". יבזורי: "השיא עוד לפני"

אימג'בנק GettyImages

בגיל 30, דגן יבזורי פותח דף חדש. הצלף מהעמק, שחתם בשבוע שעבר במכבי תל אביב והעדיף אותה על פני הפועל ירושלים עמה היה במו"מ, התראיין היום (שני) לגלי צה"ל והתייחס לדרך החדשה ביד אליהו ולפרסומים לפיהם ביצע פניית פרסה מפתיעה אחרי שסיכם, כביכול, בהפועל ירושלים.

"קבוצה שזכתה ביורוליג לפני שנה עם כזאת היסטוריה גדולה, לא חושב שיש ויכוח לגבי דבר כזה. לא כל הפרטים היו סגורים עם ירושלים. הכותרת הייתה מפוצצת בגלל שראו אותנו יושבים. נפגשתי איתם, דברים היו בכיוון חיובי, אבל אפילו לא הוחלפו טיוטות חוזה. לא צריך להרחיק לכת עד כדי סיכום. אני מבין שזה כותרת הרבה יותר יפה ככה, אבל אני לא כועס על זה".

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
פותח דף חדש. יבזורי/אדריאן הרבשטיין

על החשש מלהתייבש במכבי תל אביב: "אני מכיר את כל ההיסטוריה של כל השחקנים שלא הצליח להם. אני חושב שאני שונה. אני יודע שהרבה אנשים אומרים את המשפט הזה, אבל אני מאמין בעצמי. מאוד יכול להיות שלא אשחק, אבל אני מגיע בתור שחקן מנוסה בן 30, רוב הקריירה שלי מאחורי אבל החלק הטוב לפני. אם אני לא אתן לזה צ'אנס עכשיו, אם לא אמצה את האפשרויות שלי ואראה לאן אני יכול להגיע, לא אסלח לעצמי כל החיים. אני בכושר הטוב בחיי".

יבזורי הוסיף: "לא חשבתי שיהיה קל. כל הקריירה שלי לא קל לי, אני בהחלט מצפה שלא יהיה לי קל. אני מוכן לעבוד ולהשקיע כדי שזה יקרה, אפילו אם אשב על הספסל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ויטור פבראני שחקן בוסטון. AP
הולך ומתקרב. פבראני/AP

ויטור פבראני עבר בהצלחה בדיקות רפואיות, כך שמכבי תנסה לקדם את החתמתו. במכבי תל אביב ייפגשו עם סוכנו בקרוב כדי לנסות להגיע לסיכום על הצטרפותו. פבראני (27, 2.11 מטר) החל את הקריירה שלו ב-2005 בליגה השנייה בספרד וב-2006 עבר למלאגה, ממנה הושאל בעונה הראשונה לסראגוסה מהליגה השנייה ולגיפוסקואה וקליניקאס רינקון אצ'רקיה, גם הן מהליגה השנייה. בין 2009-2011 שיחק במורסיה ואחרי שתי עונות שם, הוא עבר לוולנסיה, בה שיחק שנתיים. ביולי 2013 חתם על חוזה לשלוש שנים בבוסטון, כשבמרץ 2014 הוא עובר ניתוח בברך רגל שמאל כדי לאחות את המניסקוס שלו, מה שגרם לו להחמיץ את שאר העונה. בדצמבר 2014 נופה מהסגל כחלק מעסקת העברתו רייג'ון רונדו לדאלאס. בעונת 2013/14 רשם ב-NBA ממוצעים של 4.4 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-37 משחקים ששיחק בסלטיקס.

הצהובים אופטימיים לגבי הצטרפותו של ג'ורדן פארמר וממתינים לחתימה על החוזה. "פארמר הביע רצון לשחק בקבוצה ואנחנו מקווים שזה ייסגר", אמר היום גורם בקבוצה. "אנחנו רוצים אותו במקביל להצטרפות של גל מקל".

במכבי דנים בעניין השכר של פארמר. פארמר אמור להרוויח כמיליון וחצי דולר נטו, והמיסוי על ישראלי יביא לכך שהעלות שלו עשויה להגיע ללמעלה מ-3.3 מיליון דולר ברוטו (לפי מדרגה של 50 אחוז מס). אם יירשם כזר, עלותו תהיה כ-2.4 מיליון דולר (לפי מדרגה של 25 אחוז מס). בפער הזה ניתן להבין מדוע מכבי תרצה להחתים גם את גל מקל, אם תבחר לרשום את פארמר כזר.

במקביל, הצהובים ממתינים גם לתשובה של אלכס טיוס בנוגע למימוש אופציית היציאה שלו מהחוזה במכבי תל אביב.

שחקני ניז'ני נובגורוד גל מקל. GettyImages
מכבי תל אביב רוצה אותו ואת פארמר ביחד. מקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully