וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות הברזילאית: "דונגה רצה להעיף את ניימאר מהנבחרת"

הקופה אמריקה כבר הסתיים, אבל הסערה בברזיל לא שככה: רומאריו תקף את ההתאחדות על החלטה שלא לערער על ההשעייה של ניימאר, היו"ר חשף כי המאמן היה אחראי לכך: "הוא היה מרוצה מהעונש"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בוידאו: דונגה מדבר אחרי ההדחה של ברזיל

ברזיל עפה מהקופה אמריקה כבר ברבע הגמר, אך הסערה סביב ניימאר, שהושעה מארבעה משחקים עוד במהלך שלב הבתים, טרם שככה. ארץ הסמבה שוב סוערת ונרגשת בימים האחרונים בעקבות המתקפה של שחקן העבר האגדי רומאריו נגד ההתאחדות, שלא הגישה ערעור על ההחלטה להשעות את כוכב הנבחרת.

"ההתאחדות שלו מעוניינת רק בכסף וכוח, אין לה שום עניין לעשות טוב לכדורגל הברזילאי", אמר. "הכדורגל שלנו שורד אך ורק בגלל הכישרון הטבעי שיש בברזיל. בושה שגם במקרה הזה הם הצליחו להכשיל את ניימאר ואת הנבחרת כולה. בטוח שהערעור היה מתקבל, העונש היה לא פרופורציונאלי. אם היו מנהיגים אמיתיים שם, ניימאר היה משחק ברבע הגמר והכול יכול היה להיראות אחרת".

ניימאר, נבחרת ברזיל. AP
ההשעייה באה בעיתוי מושלם? ניימאר/AP

לא עברה יממה, והתשובה הגיעה. יו"ר ההתאחדות הברזילאית וולטר פלדמן העניק ראיון לעיתון מקומי וחשף כי באופן מפתיע, דווקא מאמן הנבחרת, דונגה, היה זה שדרש שלא לערער על ההחלטה להשעות את ניימאר מארבעה משחקים. בברזיל כבר העלו ספקולציות וטענו כי דונגה לא אהב את ההתנהלות של ניימאר מחוץ למגרש והמתין ל"טעות הראשונה שלו" כדי לעשות אקט חינוכי ולספסל אותו. ההשעייה, לטענתם, הגיעה בעיתוי מושלם, כביכול.

"אלה היו ימים קשים עבור ההתאחדות, היינו חייבים לקבל החלטות קשות. רק הזמן יגיד אם צדקנו או טעינו, אבל המאמן היה זה שדרש שנשאיר את ההחלטה על כנה. צוות האימון לא היסס לומר שאין טעם לערער על עונש השעייה, כי זה הדבר הכי נכון והכי טוב לניימאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully