וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונצ'יטה מרטינס מונתה לקפטנית נבחרת הדייויס של ספרד

טניסאית העבר, שמשמשת גם כקפטנית של נבחרת הפדרציה, נכנסת לנעליה של גאלה לאון שפוטרה, ותוביל את ספרד למפגש חוץ מול רוסיה ללא רפאל נדאל, דויד פרר, פליסיאנו לופס וכל הבכירים

קונצ'יטה מרטינס קפטנית נבחרת הדייויס של ספרד. GettyImages
קונצ'יטה מרטינס נכנסת לתפקיד לא פשוט/GettyImages

לא שקט בזמן האחרון באיגוד הטניס הספרדי. לואיס אסקניואלה, יו"ר איגוד הטניס, נאלץ ללכת הביתה בימים האחרונים לאחר שוועדת המשמעת בספורט הספרדית החלה לחקור העלמה של 700 אלף יורו באיגוד. בנוסף, גם הקפטנית של נבחרת הדייויס הספרדית גלה לאון פוטרה לאחר שהוא הוחלף על ידי פרננדו פרננדס לאדרדה.

היום (ראשון) נודע כי מי שתיכנס לתפקיד כקפטנית החדשה של נבחרת הדייויס הספרדית היא לא אחרת מאשר טניסאית העבר קונצ'יטה מרטינס, וזאת לקראת מפגש הדייויס במסגרת הסיבוב השני של הבית האירופי/אפריקאי מספר אחת מול רוסיה בוולדיווסטוק בין ה-17-19 בחודש הנוכחי.

מרטינס, שמשמשת גם כקפטנית של נבחרת הפדרציה הספרדית, מגיעה לנבחרת עמוסת אגו ובעיות ולא ברור מי השחקנים שיסעו למשחק מול רוסיה. כרגע, רק פאבלו אנדוחאר (37 בעולם) נראה כמי שייסע, ואליו צפויים להצטרף עוד שחקנים מהדרג השלישי מבחינת הספרדים כמו דניאל חימנו טראבר (63), דויד מאררו (25 בזוגות), אדריאן מננדס (114) ואיניגו קרבאנטס (144).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully