וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי סירב לקבל את פרס ה-MVP של קופה אמריקה 2015

למד לקח מהמונדיאל? על פי דיווחים בארגנטינה, כוכב הנבחרת דחה את הפרס האישי והותיר את המארגנים נבוכים, ללא שחקן מצטיין בטורניר. בראבו נבחר לשוער, סמפאולי המאמן, מוריו הצעיר

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בדרום אמריקה עדיין ממתינים לגלות מי יהיה השחקן שייבחר ל-MVP של קופה אמריקה 2015, אך כלל לא בטוח שיהיה אחד כזה. מה שכן, זה כנראה לא יהיה ליאונל מסי.

על פי דיווחים בארגנטינה, כוכב הנבחרת סירב לקבל את פרס השחקן המצטיין של הקופה, בדיוק כפי שעשה, להזכירכם, לאחר משחק הפתיחה בו ארגנטינה סיימה ב-2:2 מול פרגוואי. מארגני הטורניר נותרו נבוכים לאור ההתפתחות והחליטו לא להעניק את הפרס לאף אחד, לפחות נכון לשעה זו.

כזכור, מסי הושם ללעג לאחר שקיבל את פרס השחקן המצטיין במונדיאל 2014, למרות שלא כבש לאורך כל שלבי הנוקאאוט והפסיד עם ארגנטינה בגמר מול גרמניה. בקופה הנוכחי הוא כבש שער אחד (בפנדל) ובישל עוד ארבעה, וכמובן שהיו טובים ממנו. מסי, שספג ביקורת גם בארגנטינה על יכולתו בגמר מול צ'ילה, סירב לדבר עם התקשורת אחרי ההפסד.

ליאונל מסי, נבחרת ארגטינה. AP
סרבן הפרסים האישיים. ליאונל מסי/AP

בינתיים חולקו הפרסים האחרים: קלאודיו בראבו, קפטן נבחרת צ'ילה שזכה בטרבל עם ברצלונה, נבחר לשוער המצטיין של הטורניר; מאמנו חורחה סמפאולי הוא מאמן הטורניר; ג'ייסון מוריו, בלם נבחרת קולומביה שעבר הקיץ לאינטר, קיבל את פרס השחקן הצעיר המצטיין בקופה; פאולו גררו הפרואני ואדוארדו ורגאס הצ'יליאני הם מלכי השערים במשותף; ופרס הנבחרת ההוגנת הלך לידיה של פרו.

נבחרת הטורניר כוללת חמישה אלופים צ'יליאני: בראבו, ורגאס וגם גארי מדל, מרסלו דיאז וארתורו וידאל. איתם נמצאים הארגנטינאים מסי, ניקו אוטאמנדי וחאבייר מסצ'ראנו, כשאת ה-11 משלימים הפרואנים כריסטיאן קואבה וגררו, והקולומביאני מוריו. ברזיל כלל לא זכתה לייצוג.

עוד באותו נושא

"מסי הוא השחקן הכי טוב בעולם, אבל לא הכי טוב בנבחרת שלנו"

לכתבה המלאה
אוהדי נבחרת צ'ילה חוגגים. AP
החגיגות גבו קורבנות. אוהדי צ'ילה/AP

אלכסיס סאנצ'ס, שלא נכלל ברשימת המצטיינים אבל היה חתום על הפאננקה שהעניקה לצ'ילה את הגביע ההיסטורי, צפוי להצטרף באיחור לאימוני ארסנל וככל הנראה יחמיץ את פתיחת הפרמיירליג. מדובר במשחקים מול ווסטהאם, קריסטל פאלאס, ליברפול וניוקאסל, מהם עשוי הצ'יליאני להיעדר.

היום חשף אלכסיס מתי בדיוק ידע שיניף את הגביע היבשתי: "דיברנו על זה בברזיל, ידענו שאנחנו הולכים לזכות בקופה אמריקה. זה באמת דור גדול, אנחנו ראויים לזה. הייתה לנו הרגשה ואמונה שזה הולך לקרות".

לאחר החגיגות הגדולות שנמשכו לאורך כל הלילה, בצ'ילה התעוררו למציאות חדשה הכוללת שלושה הרוגים. שניים קיפחו את חייהם כאשר רכב דהר במהירות לעבר חבורת חוגגים בסנטיאגו ופצע בני אדם נוספים, ואדם נוסף נורה למוות במהלך ויכוח עם אוהדים.

אגב, שחקני הנבחרת התקבלו אחרי המשחק בלשכת הנשיאה מישל באצ'לט, שלא היססה ונשקה לגביע. השחקנים ביקשו מהנשיאה להפוך את יום שני ליום חופש לאומי במדינה על מנת לחגוג את הזכייה.

אלכסיס סאנצ'ס, נבחרת צ'ילה. רויטרס
יחמיץ את משחקי הפתיחה בפרמיירליג? אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס
נשיאת צ'ילה מישל באצ'לט עם שחקני נבחרת צ'ילה אחרי הזכייה בקופה אמריקה. AP
הנשיאה והגביע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully