וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ורדן פארמר קרוב לחתימה

5.7.2015 / 23:00

הצהובים אופטימיים לגבי צירוף הרכז האמריקאי והציעו לו 1.5 מיליון דולר לעונה. במכבי טוענים שזה לא ישפיע על רצונם לצרף את מקל, שמצידו ייקח זאת בחשבון. הסנטר הברזילאי ויטור פבראני נבחן

אימג'בנק GettyImages

צפו בביצועיו של הרכש החדש טרבור אמבקווה

ג'ורדן פארמר קרוב לחתימה במכבי תל אביב ולחזרה לקדנציה שנייה במועדון. אחרי אובדן האליפות להפועל ירושלים, בקבוצה ממשיכים להסתער על רכש, והצהובים הציעו לרכז בן ה-28 1.5 מיליון דולר לעונה ומאמינים שייענה בחיוב להצעה הזו. בקבוצה ציינו שפארמר, בין השאר, עשוי להסכים להצעה בשל אהבתו לישראל.

במכבי תל אביב הדגישו כי הם לא משכו או ויתרו על ההצעה שלהם לגל מקל ולא שוללים שגם הרכז הישראלי יצטרף בסופו של דבר. עם זאת, אין ספק שההחתמה של פארמר עלולה להשפיע על ההחלטה של מקל, שלא מעוניין לשחק כרכז שני, ומבין כי החתמה של שחקן בכיר כמו פארמר עלולה לפגום לו בכמות דקות המשחק. כידוע, מקל מבוקש גם בהפועל ירושלים, וממשיך לבדוק אופציות לחתימה ב-NBA.

יש לציין כי בקדנציה הקודמת במכבי, שיחק פארמר על תקן של זר. אם עכשיו יירשם כישראלי, הוא ייחשב לעולה חדש ולכן המיסוי עליו יהיה נמוך.

בשבוע שעבר פרסמנו: מכבי תל אביב מגבירה את המאמצים לצירופו של ג'ורדן פארמר

גם באפריל פורסמה האפשרות שפארגו יעזוב ופארמר יחתום

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
יחזור למדים הצהובים? פארמר/ברני ארדוב

פארמר, שיחגוג את יום הולדתו ה-29 בנובמבר הקרוב, הגיע למכבי תל אביב ב-2011 במהלך שביתת השחקנים ב-NBA, שיחק במשך חצי עונה בישראל ואז חזר לניו ג'רזי נטס. בתום אותה עונה, חזר לאירופה וחתם באנאדולו אפס הטורקית. אחרי עונה אחת חזר לליגה הטובה בעולם וחתם בלוס אנג'לס לייקרס, בה שיחק עונה אחת ואז חצה את הכביש לקליפרס, שם שיחק עד שנחתך בינואר השנה לאחר החתמתו של אוסטין ריברס. ב-36 משחקים בקליפרס העונה, רשם פארמר ממוצעים של 4.6 נקודות, 1.9 אסיסטים ו-1.2 ריבאונדים למשחק. לאחר שחרורו, חתם בדארושפקה הטורקית, בה שיחק עד תום העונה.

ויטור פבראני שחקן בוסטון. AP
עבר גדוש בפציעות. פבראני/AP

מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחרי סנטר. אחת האופציות שבודקים הצהובים היא צירופו של ויטור פבראני הברזילאי. השחקן ערך מספר אימוני מבחן עם ניקולה וויצ'יץ', בכדי לבדוק את כשירותו ואת כושרו, וזאת בשל העובדה כי הסנטר היה פצוע ולא שיחק בעונה שעברה. בינתיים פבראני מרשים, אבל כמובן צריך לבדוק היטב את מצבו הפיזי. אם יוחתם, ייתכן שדראגן בנדר יצטרף גם הוא לסגל ולא יושאל לנימבורק הצ'כית של ננו גינזבורג.

ויטור פבראני בן ה-27 (2.11 מטר) החל את הקריירה שלו ב-2005 בליגה השנייה בספרד וב-2006 עבר למלאגה, ממנה הושאל בעונה הראשונה לסראגוסה מהליגה השנייה ולגיפוסקואה וקליניקאס רינקון אצ'רקיה, גם הן מהליגה השנייה. בין 2009-2011 שיחק במורסיה ואחרי שתי עונות שם, הוא עבר לוולנסיה, בה שיחק שנתיים. ביולי 2013 חתם על חוזה לשלוש שנים בבוסטון, כשבמרץ 2014 הוא עובר ניתוח בברך רגל שמאל כדי לאחות את המניסקוס שלו, מה שגרם לו להחמיץ את שאר העונה. בדצמבר 2014 נופה מהסגל כחלק מעסקת העברתו רייג'ון רונדו לדאלאס. בעונת 2013/14 רשם ב-NBA ממוצעים של 4.4 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-37 משחקים ששיחק בסלטיקס.

נראה כי מכבי הולכת בכוח בכדי להצליח בעונה הבאה: לוואלה ספורט נודע כי אם ויטור פבראני לא יצטרף לקבוצה, מכבי "תלך בכל הכוח", כהגדרת גורמים בקבוצה על מירוסלב רדוליצה ותציע מעל מיליון דולר לעונה, יש לציין כי רדוליצה הרוויח כמיליון וחצי דולר העונה.

עדכון ראשון: 18:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully