וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון ניצח במרוץ אנגליה

הבריטי חגג עם הקהל הביתי בסילברסטון אחרי מרוץ הפכפך וגשום, בו הוא זינק ראשון, ראה את פליפה מאסה עוקף אותו והשיג בחזרה את המקום הראשון. ניקו רוזברג, חברו למרצדס, סיים שני. הפער בפסגת הדירוג: 17 נקודות

לואיס המילטון נהג פורמולה 1 בריטי חוגג זכייה במרוץ אנגליה 2015. רויטרס
הגדיל את הפער בפסגה. המילטון/רויטרס

לואיס המילטון ניצח היום (ראשון) במרוץ הביתי בסילברסטון, אנגליה והגדיל את יתרונו בפסגת דירוג הנהגים ל-17 נקודות על פני ניקו רוזברג. זה היה ניצחונו החמישי של המילטון העונה. זה היה המרוץ התשיעי מתוך 19 בסך הכול העונה.

אלוף העולם המכהן זינק ראשון ולידו על הגריד התייצב חברו לקבוצת מרצדס, רוזברג, אולם הפתיחה הייתה שייכת לברזילאי של וויליאמס, פליפה מאסה הוותיק, שזינק נפלא ועקף את השניים. ולטרי בוטאס הפיני, גם הוא מוויליאמס, עקף את רוזברג והתייצב במקום השלישי בפתיחת המרוץ.

אלא שתאונה שאירעה כבר בפתיחה ובה היה מעורב בין היתר גם אחד הגיבורים המקומיים, ג'נסן באטן, שנאלץ לפרוש מוקדם מהמתוכנן, גרמה להוצאת מכונית הבטיחות ועצרה את מאסה, שקיווה לברוח קדימה. אחרי שמכונית הבטיחות עזבה, המילטון ניסה לתקוף את מאסה, אך איבד גם את המקום השני, לבוטאס.

בהמשך הגיעו העצירות לתדלוקים ומשם, המילטון כבר יצא ראשון, כאשר מאסה, בוטאס ורוזברג מאחוריו. המילטון אגב, שבר שיא פורמולה 1 כאשר הוביל במהלך הקפה אחת לפחות במרוץ 18 ברציפות. הגשם החל לרדת בסילברסטון והקרב נמשך, אולם הטעויות שביצעה וויליאמס עלו לה ביוקר ואחרי כל העצירות השונות, המילטון ורוזברג שוב התייצבו בשני המקומות הראשונים ואפילו סבסטיאן פטל עקף את מאסה ובוטאס, שנאלצו להסתפק במקומות 4-5.

בעקבות הניצחון, המילטון עלה ל-194 נקודות לעומת 177 של רוזברג. פטל במקום השלישי עם 135 נקודות. בדירוג היצרנים, מרצדס ממשיכה לפרק את כל היריבות עם 1-2 שישי העונה. למרצדס יש כעת 371 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully