וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר ניצן חתם במכבי פתח תקוה לעונה אחת

5.7.2015 / 14:14

כפי שפורסם בוואלה ספורט, שוער עירוני קרית שמונה מצטרף לאחר שסוכמו תנאי ההשאלה בסוף השבוע. צחי גיגי יישאר ויתחרה איתו. המועדון: "מעריכים את שרצקי, ניצן שוער מצוין"

שוער מכבי פתח תקוה, איתמר ניצן. ברני ארדוב
ממשיך במושבה. ניתן/ברני ארדוב

השוער איתמר ניצן חתם היום (ראשון) על חוזה לעונה אחת במכבי פתח תקוה. כפי שפורסם בוואלה ספורט בסוף השבוע, ניצן יצטרף לקבוצה של רן בן שמעון לאחר שסוכמו תנאי ההשאלה מול עירוני קרית שמונה ופתח תקוה תשלם כ-100 אלף שקל תמורת השוער. מהמועדון נמסר ש"אנחנו מודים לאיזי שרצקי, ומעריכים אותו מאוד. הוא אמר שניצן ישחק רק אצלנו, וזה מה שקרה. ניצן שוער מצוין ואנחנו שמחים שהוא נשאר אצלנו". השוער השני יהיה גם העונה צחי גיגי.

הבלם הצרפתי קסאבייה תומא נחת בישראל ביום חמישי, עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לעונה אחת בקבוצה. השחקן יצטרף לאימונים בתחילת השבוע, לאחר שקיבל אישור כי הבדיקות תקינות. ג'ו מונונגה במגעים עם ההנהלה לגבי השדרוג אותו הוא דורש. הקשרים הברזילאים ג'ברסון ואליסון דוס סנטוס ייבחנו ובן שמעון עשוי לצרף אחד מהם. המגן השמאלי דודי טויטו החל להתאמן. השאלת דור חוגי תיסגר כנראה השבוע, וגם עאיד חבשי עשוי להצטרף אם רוני לוי ייתן אור ירוק למהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully