וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי ברקת שוחח עם שהר. גורם: "עדיף שבכר ושרצקי ייפגשו בהתחלה"

5.7.2015 / 12:31

בהפועל באר שבע התייחסו להגרלה הקשה. פלט טרם שוחרר ובכר מחפש אלטרנטיבה, כשבמועדון לוחצים גם על הישראלי לו הוגשה הצעה גבוהה בשבוע שעבר. ברדה ימשיך לשחק במרכז השדה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי ההפסד אתמול לגורניק לצ'נה, בהפועל באר שבע קיבלו היום (ראשון) בהפתעה את הגרלת סדר המשחקים. הפרט הפיקנטי מההגרלה שערכה מנהלת הליגה: המשחק בקריית שמונה כבר במחזור הראשון, בו יפגוש ברק בכר את איזי שרצקי. "בכל מקרה הם היו נפגשים, אז אולי עדיף שזה יקרה כבר בהתחלה", אמרו היום בבאר שבע. יחד עם זאת, במועדון הודו כי "ברור לכולם שהתקשורת תתעסק בזה, אבל בכר יעשה את ההכנות כרגיל". במחזור השני תארח הקבוצה את מכבי תל אביב, וברביעי את מכבי חיפה. "אין ספק שמדובר בהגרלה קשה מאוד. אבל גם בעונה שעברה עברנו את הקבוצות האלה בבית".

ומה עם רכש? גליינור פלט עדיין לא שוחרר מזולטה וארחם, אבל לא נכלל ברשימת הסגל שלה שייצא למחנה. המשמעות: השחקן לא ימשיך בקבוצה, אך עדיין לא השיג את השחרור המיוחל. בכר לא מחכה, ועד שיתברר האם פלט ישוחרר וינחת כדי לחתום, הוא מחפש שחקנים נוספים. החלוץ הדני רוני שוורץ נילסן מגנגאן הצרפתית הוא אחת האופציות, אם כי במקרה שלו מדובר בעסקה מסובכת. הקשר אילן בוקרה יקבל השבוע תעודת זהות בשגרירות בצרפת ויש סיכוי סביר שיצטרף. כפי שפרסמנו בסוף השבוע, ברקת הציעה לבן שהר סכום גבוה מאוד, כ-400 אלף דולר לעונה בחוזה ארוך טווח, והוא שוקל את ההצעה שלה ועשוי להגיע. במועדון סיפרו כי גם אלי ברקת שוחח עם החלוץ.

ברק בכר מייעד לאליניב ברדה את תפקיד הקשר במרכז השדה. אתמול הוא שיחק לצד אוגו והובאן, כשמליקסון שיחק בצד שמאל. וואקמה עדיין לא נמצא בכושר משחק מלא. מליקסון יתופקד העונה גם במרכז השדה, אבל לא יהיה לו פשוט לקבל את חולצת ההרכב מאחר ובכר בונה גם על רועי גורדנה. "כל שחקן כאן יודע שיהיה לו קשה מאוד לקבל את חולצת ההרכב, וזה מה שחשוב עכשיו. מי שיזייף באימונים, יירד מהר מאוד לספסל", אמרו במועדון.

שחקן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. הפייסבוק של הפועל באר שבע, אתר רשמי
במרכז השדה. ברדה/אתר רשמי, הפייסבוק של הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully