וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד הוצג וקנה בירה לקהל, צמד גדול לוייה, אדום ישיר לקאקה

האנגלי הוותיק הגיע לראשונה למשחק של הגלאקסי וראה את רובי קין כובש שלושער מצוין ב-0:4 על טורונטו. החלוץ הספרדי כבש כדור חופשי יפהפה ודרמטי, הברזילאי ספג הרחקה ישירה ראשונה בחייו

עריכה: מרום שפיצר

ה-MLS נהנית מעונה מרתקת במיוחד, עם כמה קבוצות שמסתמנות כחזקות ביותר וכמה כוכבים שבהחלט עונים על הציפיות.

אחד הכוכבים שיצטרפו בקרוב מאוד לליגה הוא סטיבן ג'רארד, שעזב את ליברפול והחל מיום רביעי הקרוב יחבור לקבוצתו החדשה, לוס אנג'לס גלאקסי. הלילה (בין שבת לראשון), במסגרת המחזור החגיגי שנערך ביום העצמאות האמריקאי, סטיבי ג'י הגיע לראשונה לאצטדיון של לוס אנג'לס, הוצג בפני 27 אלף הצופים שמילאו כל פינה ואמר: "אני לא יכול כבר לחכות לשים את חולצת המועדון ולשחק לעיניכם. הלוואי שיכולתי לשחק כבר עכשיו".

ג'רארד, שיערוך את הבכורה שלו בעוד כמה ימים מול קלוב אמריקה המקסיקנית במשחק ידידות במסגרת ה-ICC, הטורניר הנערך בשנים האחרונות בכל קיץ בארצות הברית, עלה ליציע וראה את קבוצתו החדשה מפרקת 0:4 את טורונטו בזכות שלושער של כוכב הגלאקסי, רובי קין. "המאמן ברוס ארינה והשחקנים גורמים לי להרגיש כמו בבית. יש כאן קבוצה נהדרת ואני מקווה לעזור לה להשתפר עוד טיפה אפילו". בהמשך הדרך, מחכה לג'רארד הופעת בכורה בליגה (ריאל סולט לייק בחוץ ב-14 ביולי), משחק בית מול סן חוסה (17/7) ומשחק ידידות מול ברצלונה (21/7). בינתיים, הוא אפילו פינק את אוהדי הגלאקסי בשלל בירות שהוא קנה להם לקראת המשחק.

ג'רארד והבירות

השלושער של רובי קין

האקשן בעיר המלאכים לא היה היחיד הלילה ב-MLS. דויד וייה העלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה כבר, כאשר סידר לקבוצתו ניו יורק סיטי FC ניצחון חוץ דרמטי 1:2 על מונטריאול אימפקט המאכזבת. וייה כבש מקרוב בדקה ה-34 בתום מבצע קבוצתי יפה ואחרי שהקנדים איזנו עם פנדל בדקה ה-77, הוא הכריע בדקה ה-82 בזכות כדור חופשי פנטסטי. פרנק למפארד, שכבר מתאמן עם ניו יורק, יערוך בכורה ככל הנראה בעוד שבוע במשחק הביתי מול טורונטו.

התקציר של ניו יורק

עוד אחד שעבר משחק מעניין, או לפחות חצי משחק, היה קאקה. הברזילאי הוותיק השיג את שער הליגה התשיעי שלו במדי אורלנדו סיטי FC, השני ברציפות, כאשר בדקה החמישית מצא את הרשת במשחק החוץ מול ריאל סולט לייק. אלא שרגע לפני השריקה להפסקה, קאקה ספג את האדום הישיר הראשון בחייו לאחר שספק דרך בכוונה על חאבייר מוראלס מהיריבה. זה היה האדום השלישי בקריירה שלו, אך הראשון שהגיע בהרחקה ישירה.

הניצחון של אורלנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully