וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אויפאלושי מזהיר: "אתלטיקו לעולם לא תסלח לדה חאה אם יעבור לריאל"

הצ'כי התריע בפני שוער יונייטד, שגדל באתלטיקו מדריד ומנהל מו"מ למעבר ליריבה העירונית השנואה: "מופתע שהוא בכלל שוקל את זה, יהיה לו קשה מאוד שם". וגם: הפופולאריות של רונאלדו צונחת

צילום וידאו: רויטרס,, עריכת וידאו: מרום שפיצר

המו"מ המתיש של ריאל מדריד עם מנצ'סטר יונייטד על דויד דה חאה עדיין נמצא בעיצומו, אבל בבירת ספרד כבר מתכוננים לאפשרות שהמעבר הזה יתממש. בספרד חוששים שדה חאה, שגדל באתלטיקו מדריד ואף זכה עמה בליגה האירופית, יהפוך לאיש שנוא במיוחד בויסנטה קלדרון עם אכן ישלים מעבר ליריבה העירונית השנואה. תומאש אויפאלושי, ששיחק בעבר באתלטיקו ושיתף פעולה עם הקשר, העניק ראיון לתקשורת הספרדית בו ביקר קשות אותו.

"באתלטיקו לעולם לא יסלחו לדה חאה אם יעבור לריאל מדריד. ממש, ממש, לא", אמר. "אני חייב להגיד שאני מופתע מאוד מעצם העובדה שדה חאה בכלל שוקל את זה. כשהוא היה צעיר הוא היה אוהד שרוף של אתלטיקו. הלב שלו היה כל כולו אתלטיקו. אם הוא באמת מצטרף לריאל, יהיה לו קשה מאוד".

דייויד דה חאה, שוער אתלטיקו מדריד. Denis Doyle, GettyImages
יעשה שגיאה חמורה? דה חאה בימי אתלטיקו/GettyImages, Denis Doyle

ובינתיים בריאל מדריד נראה שכריסטיאנו רונאלדו הולך ומאבד מהפופולאריות שלו בקרב אוהדי הבלאנקוס. בסקר שנערך ב'מארקה' נשאלו הגולשים במי היו בוחרים לקפטן ריאל במקרה שאיקר קסיאס וסרחיו ראמוס, שענדו את הסרט בעונה שעברה, ובחרו, באופן מפתיע, במרסלו. המגן הברזילאי זכה ל-57.7 אחוז מהקולות, בעוד CR7 קיבל רק 42.3 אחוז.

מי שיצא להגנתו של סרחיו ראמוס וקרא להשאיר אותו בריאל מדריד הוא לא אחר מאשר אנדרס אינייסטה, כוכב ברצלונה. "תמיד אמרתי שסרחיו אחד הבלמים הטובים בעולם. אני לא מסוגל לחשוב על תרחיש שריאל תתן לו ללכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully