וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו מתלבטת לגבי כספי, דיווח: רוי היברט בדרך ללייקרס

בארצות הברית מדווחים כי כספי דורש סכומים גבוהים מדי, אך קאזינס וג'ורג' קארל מצדדים בהשארתו. סנטר אינדיאנה צפוי לעבור ל-LA בטרייד, עוזר מאמן פורטלנד פוטר אחרי שהתבטא בעניין אולדריג'

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בוידאו: דיוויד בלאט מסכם עונה בקליבלנד

טירוף ההחתמות ב-NBA נמשך. אחרי ההצהרה של למרכוס אולדריג' על מעברו לסן אנטוניו, שחקן פנים נוסף שנחשב לסחורה חמה מתקרב למצוא את יעדו הבא. על פי דיווח ברשת ESPN, הלייקרס קרובים לבצע טרייד שינחית את רוי היברט מאינדיאנה בעיר המלאכים. תנאי הטרייד והשחקנים שיחליפו קבוצות במסגרתו עדיין לא ממש ברורים, אבל בכל מקרה ברור שהלייקרס יהיו מוכנים לקחת על עצמם את חוזהו של הסנטר לעונה הבאה, בו הוא ירוויח 15.5 מיליון דולר בעונה הבאה. הלייקרס ניסו ללא הצלחה להנחית שחקן גבוה בעל שיעור קומה וניסו להחתים את למרכוס אולדריג', דיאנדרה ג'ורדן וגרג מונרו לפני שפנו להיברט.

גם דייויד לי, שצפוי לעזוב את גולדן סטייט, מועמד מבחינת הלייקרס, שמעוניינת להחתים גבוה שמסיים חוזה בקיץ הבא, בו תתחיל תהליך של בנייה מחדש. היברט, שסיים את העונה שעברה עם ממוצע של 10.6 נקודות למשחק, בכל מקרה לא נמצא בתוכניות של הפייסרס לעונה הבאה.

רוי היברט אינדיאנה פייסרס. AP
חבר חדש לקובי? היברט/AP

* מעמדו של עומרי כספי בסקרמנטו עדיין לא ברור. הישראלי לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה ומעוניין להישאר בסקטאון, אך בארצות הברית לא משוכנעים שהקינגס רוצים בכך. טום זרילר, המסקר את הקינגס עבור sbnation, כתב כי "אני לא חושב שכספי חוזר בעונה הבאה. הוא רוצה יותר ממה שהקינגס מוכנים לתת. קאזינס וקארל רוצים אותו, אבל לא בטוח שזה אפשרי".

ביל הרנדה מ-CSN California צייץ כי "האפשרות שעומרי כספי יחתום על חוזה חדש בסקרמנטו עדיין קיימת", בעוד שהכתב גרג וויסינגר כתב כי "אני בהחלט רואה אפשרות שסקרמנטו עושה טרייד כדי לחסוך כסף ולהחתים את כספי".

* עוזר מאמן פורטלנד קים יוז פוטר בעקבות ראיון שהעניק לתחנת טלוויזיה באינדיאנה, ובו התייחס ישירות לסיטואציה עם למרכוס אולדריג' ואמר כי "איבדנו אותו והוא לא ישחק אצלנו בעונה הבאה, למרות שזה עוד לא פורסם". הנשיא לענייני כדורסל ניל אולשי אמר לאחר ההחלטה לפטר את יוז כי "המדיניות שלנו היא למנוע אפשרות שאנשים מתוך הארגון יגיבו על נושאים מקצועיים בתקשורת".

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס, מול אנדרה איגודאלה, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
חוזר לסקרמנטו? כספי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully