וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: רז הרשקו הוכתרה כאלופת אירופה לקדטיות

4.7.2015 / 23:40

הרשקו בת ה-17, אחייניתו וחניכתו של שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים, זכתה במקום הראשון בתחרות היוקרתית בסופיה אחרי שניצחה בארבעה קרבות, שניים מהן באיפון. המטרה הבאה: אולימפיאדת הנוער האירופית

רז הרשקו ג'ודוקא. איגוד הג'ודו,
דור העתיד של הג'ודו הישראלי. רז הרשקו/איגוד הג'ודו

שבוע אחרי ההצלחה המסחררת של הג'ודו הישראלי כששלושה ספורטאים קטפו שלוש מדליות באליפות אירופה, נראה שגם בגילאים הצעירים ההצלחות לא מאחרות להגיע. רז הרשקו (17), אחייניתו של מאמן נבחרת הנשים של ישראל שני הרשקו, הוכתרה הערב (שבת) כאלופת אירופה לקדטיות (עד גיל 18) בתחרות שנערכת בסופיה, בולגריה.

הרשקו, שמתחרה בקטגוריית משקל של מעל 70 ק"ג, רשמה הצלחה גדולה במהלך כל יום התחרויות הזה. היא ניצחה בארבעה קרבות, אחרי שהשיגה שני איפונים. את דרכה היא החלה בקרב מול יריבה מקרואטיה, ואחרי שהשיגה שני יוקו, היא הפילה אותה באיפון. זה נמשך עם מפגש מול יריבה איטלקיה, ולמרות שהרשקו הצעירה לא השיגה ניקוד, היא ספגה רק שידו אחד לעומת שניים של יריבתה, ובכך תפסה את המקום בחצי הגמר.

בשלב ארבע האחרונות הרשקו הייתה נחושה יותר מהיריבה הצרפתיה שעמדה מולה, והשיגה איפון 1:50 דקה מרגע תחילת הקרב. בגמר, שהיה שקול מול מקסים בראוסווטר מגרמניה, הרשקו ניצלה את העובדה שיריבתה ספגה שני שידו לעומת אחד שלה, ועם תום ארבע דקות הקרב היא חגגה עם מדליית הזהב היוקרתית.

שני הרשקו, שמלבד היותו מאמן נבחרת הבגרות גם מאמן באופן אישי את האלופה הצעירה, אמר: "אני גאה מאוד ברז. היא עשתה יום קרבות מרשים ביותר עם ארבעה ניצחונות על יריבות מצוינות. זה הישג גדול מאוד לנבחרת הנשים ולרז. רז היא חלק מסגל נבחרת הנשים הבוגרות. העבודה במסגרת הזו מוכיחה את עצמה כמעט בכל תחרות. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לאיגוד הג'ודו ולעומד בראשו, משה פונטי, ולכל צוות המאמנים שעובד עם רז בנבחרת: מאמנת הקדטיות עינת סהר ירון, עומר יצחקי ומיכל פיינבלט. העיניים כבר מביטות למטרה הבאה: אולימפיאדת הנוער האירופית בעוד מספר שבועות".

  • עוד באותו נושא:
  • רז הרשקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully