וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרקוס אולדריג' בחר בסן אנטוניו: "חוזר הביתה, מתרגש"

יש יורש לדאנקן: השחקן החופשי הכי מבוקש בפגרה בחר בספרס, יחתום על חוזה לארבע עונות ו-80 מיליון דולר והשלים את הקיץ היעיל של סן אנטוניו: "שמח להצהיר שאני חוזר לטקסס"

פורוורד פורטלנד טרייל בלייזרס למרקוס אולדרידג'. GettyImages
יהיה מעניין. אולדריג'/GettyImages

למרקוס אולדריג' מצטרף לסן אנטוניו. השחקן החופשי הכי מבוקש ב-NBA בחר בסופו של דבר בספרס, והוא צפוי לחתום לארבע עונות בקבוצה של פופוביץ', שבמהלכן ירוויח כ-80 מיליון דולר. "אני שמח להצהיר שאני חוזר הביתה לטקסס, ואהפוך לשחקן הספרס", הודיע אולדריג', שיהיה בן 30 ב-19 ביולי, "אני מתרגש להצטרף לקבוצה ולהיות קרוב לחבריי ולמשפחתי".

סן אנטוניו משלימה קיץ מצוין, שבמהלכו גם הצליחה להשאיר את קוואי לאונרד ולהעניק לו חוזה מקסימום של 90 מיליון דולר לחמש שנים, גם להשאיר את דני גרין, ופינתה מקום בתקרת השכר שלה על ידי שחרורו של טיאגו ספליטר לאטלנטה.

אולדריג' בחר בסן אנטוניו, אחרי שהיה מבוקש בשבע קבוצות, ואחרי שנפגש כבר עם נציגים של פיניקס והלייקרס. גם פורטלנד לא פסלה את האפשרות להשאירו, אבל סן אנטוניו הצליחה לצרף את הפורוורד המבוקש, שהיה אולסטאר בארבע השנים האחרונות, נבחר העונה שעברה לחמישייה השנייה של העונה שבה העמיד ממוצעי שיא בקריירה של 23.4 נקודות ו-10.2 ריבאונדים. ההחתמה של אולדריג' מעניקה לספרס המשכיות גם אחרי הפרישה המסתמנת של טים דאנקן ותכנון לעתיד. יש לציין כי מארק שטיין מ-ESPN טוען כי גרג פופוביץ' מתכנן לעמוד על הקווים בכל חמש השנים בחוזהו בקבוצה, עליו חתם בקיץ שעבר.

כעת הדיווחים בארה"ב טוענים כי סן אנטוניו מגבירים את המאמצים לצרף את דייויד ווסט, הפורוורד של אינדיאנה, ולהעניק לו חוזה מקסימום לשחקן ותיק. גם קליבלנד מעוניינת בווסט ותנסה לצרפו לשורותיה.

מנגד, פורטלנד ממשיכה פגרה מדאיגה, שבמהלכה איבדה את ווסלי מתיוז (דאלאס), ניקולה באטום (שארלוט), רובין לופז (ניו יורק) ועכשיו למרקוס אולדרידג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully