וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: רובין ואן פרסי סיכם בפנרבחצ'ה לארבע עונות

בגרדיאן פורסם שסוכנו של החלוץ ההולנדי בן ה-31 נמצא באיסטנבול והגיע להבנות עם פנר. הטורקים נמצאים במו"מ עם מנצ'סטר יונייטד על מנת להשלים את ההעברה כבר בימים הקרובים

one

צפו: האם זה היה שער הליגה האחרון של ואן פרסי ביונייטד?

הליגה הטורקית ממשיכה להתחזק. אחרי שלוקאס פודולסקי וסמואל אטו כבר חתמו רשמית בגלאטסראיי ואנטליהספור בהתאמה, הגיעה היום (שבת) הפתעה אמיתית כשהתברר שרובין ואן פרסי בדרך לפנרבחצ'ה. על פי ידיעה בלעדית שהתפרסמה בגרדיאן הבריטי, החלוץ ההולנדי בן ה-31 סיכם את תנאיו באימפריה הטורקית ואמור להצטרף לשם רשמית בקרוב.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בדרך לטורקיה. ואן פרסי/רויטרס

לפי הידיעה, סוכנו של ואן פרסי, קס פוס, נמצא באיסטנבול ביומיים האחרונים ומקיים מגעים אינטנסיביים עם הנהלת פנר. כרגע, שני המועדונים דנים בהעברתו של ואן פרסי. החלוץ סיכם על פרטי החוזה וצפוי לחתום בפנרבחצ'ה, שתשחק במוקדמות ליגת האלופות, לארבע עונות. רעייתו של ואן פרסי בתחילה לא רצתה לעבור לטורקיה, אבל בזמן האחרון היא השתכנעה. לפי הידיעה, דירק קאוט עבד בשכנוע חברו לנבחרת הולנד לחבור אליו בטורקיה.

פנרבחצ'ה, שסיימה את העונה החולפת במקום השני, עושה מסע רכש גדול ומשמעותי הקיץ וצירפה כבר סימון קיאר, פרננדו, סנר אוזברקלי, עבדולאיה בה ופביאנו מפורטו הושאלו ונאני צפוי לעבור ולחתום לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully