וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הפסידה 1:0 לגורניק לצ'נה במשחק האימון השני

וויליאם סוארס כבש שער עצמי בדקה ה-61 והכריע את ההתמודדות במחנה האימונים בפולין. דודו גורש הציל מספיגות נוספות, ארבייטמן וברדה החמיצו. ברק בכר: "יש לנו עוד הרבה מה לשפר"

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"עובדים בכל יום כדי להתקדם". בכר/אדריאן הרבשטיין

הפועל באר שבע הפסידה הערב (שבת) 1:0 לגורניק לצ'נה הפולנית במשחק ההכנה השני שלה במחנה האימונים בפולין. וויליאם סוארס כבש שער עצמי בדקה ה-61 ולמעשה הכריע את ההתמודדות בעיירה קוז'יניצה. זה היה משחק ההכנה השני של באר שבע במחנה האימונים, אחרי שבראשון היא ניצחה 1:3 את פרידק מיסטק מליגת המשנה בצ'כיה. בעוד קצת פחות משבועיים הקבוצה מבירת הנגב תארח את פ.צ תון לראשון מבין שני משחקים במוקדמות הליגה האירופית.

באר שבע פתחה את המשחק בצורה לא רעה, אבל ככל שהזמן התקדם, היכולת שלה דעכה. לצד כמה שילובים נאים בחלק הקדמי, להם היו שותפים בעיקר מאור בוזגלו, אובידיו הובאן ומאור בוזגלו, בלטה העובדה שלברק בכר מצפה עוד הרבה עבודה על משחק ההגנה. בעיקר אמורים הדברים בכל הנוגע לכדורי גובה, מהם יצרה היריבה כמה מצבים מאוד מסוכנים מול חולייה אחורית חסרת אונים באדום. דודו גורש הציג יכולת טובה, אבל גם הוא לא היה יכול למנוע ספיגה בדקה ה-61 ועד הסיום באר שבע לא הצליחה לאזן.

ברק בכר אמר אחרי המשחק: "כמו שהתייחסנו למשחק הקודם, כך אני מתייחס גם למשחק הזה - כאימון. אנחנו עובדים קשה כל יום, מתקדמים ויש לנו עוד הרבה מה לשפר. לשם כך אנחנו עובדים כאן בכל יום. נמשיך להתקדם ולהשתפר".

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
החמיץ בפתיחה. ברדה/יוסי ציפקיס

דקה 1: הזדמנות ראשונה להפועל באר שבע כבר אחרי 25 שניות. ברדה קיבל כדור רוחב מצד שמאל בתוך הרחבה ובעט חזק, מעל המשקוף.

דקה 6: ארבייטמן בעט מהאוויר, ברגל ימין, אחרי הגבהה מדויקת, אבל השוער של הפולנים היה במקום וקלט.

דקה 13: ברדה הזין את הובאן בכדור עומק קטן ומדויק, הרומני בעט חזק, אבל השוער היריב הדף לקרן.

דקה 20: כמעט ה-0:1 של גורניק. בן ביטון החזיר לא טוב לגורש, שברגע האחרון הצליח להדוף לקרן. מיד לאחר מכן הכדור עלה לרחבה של באר שבע, טומיסלב בוז'יץ' נגח וגורש שוב הדף לקרן.

דקה 33: מאור בוזגלו בעט כדור חופשי יפה מכ-25 מטרים, לא רחוק מהמסגרת.

דקה 55: ההגנה של באר שבע לא הסתדרה עם כדור נייח, אחד מהלבנים בעט ודודו גורש הצליח לבלום לקרן.

דקה 61: גול! 0:1 לגורניק לצ'נה. פז'מיסלב קז'מיארצ'ק הגיע ראשון להגבהה אחרי קרן, נגח לכיוון מרכז השער ו-וויליאם סוארס הסיט לרשת. שער עצמי של הבלם הברזילאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, וויליאם סוארס, שיר צדק, אופיר דוידזאדה, אובידיו הובאן, ג'ון אוגו,מאור בוזגלו, מאור מליקסון, אליניב ברדה, שלומי ארבייטמן.

שותפו: רובי לבקוביץ', אביתר אילוז, לואי טהא, מתן אוחיון, בן תורג'מן, עמית ביטון, אילן בוקרה, אור חביביאן, אנתוני וואקמה, דן ביטון, ליאל ספורטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully