וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט לינהארט חתם בסראגוסה הספרדית, סופו יעבור לגאטסראיי?

4.7.2015 / 15:03

אחרי בריאן רנדל וג'רמי פארגו, גם הפורוורד האמריקאי נפרד מכבי תל אביב אחרי עונה מאכזבת וחתם בקבוצה מהליגה הספרדית. בטורקיה טוענים: שחורציאניטיס עשוי לעבור לגלא

אימג'בנק GettyImages

צפו במשחק הטוב ביותר של לינהארט במדי מכבי תל אביב

אחרי עונה אחת, נייט לינהארט נפרד היום (שבת) רשמית ממכבי תל אביב. הפורוורד האמריקאי בן ה-28 חתם בסראגוסה הספרדית לעונה אחת. לינהארט, שהגיע למכבי תל אביב מוונציה האיטלקית, העמיד השנה ביורוליג ממוצעים של 5.8 נקודות למשחק ב-20 הופעות, 2.8 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים. בתחילת העונה הוא לא קיבל הרבה קרדיט, אבל עם הפציעות של גיא פניני וסילבן לנדסברג, גיא גודס החל להעניק לו יותר ויותר דקות.

המנהל הטכני של סראגוסה הספרדית ווילי וייאר אמר: "נייט הוא פורוורד שיכול לכסות כמה עמדות על המגרש. התשוקה שלו והאנרגיה שהוא מביא לכל משחק מאפשרת לו לעשות הכול בהגנה ובהתקפה, והנוכחות שלו על המגרש תהיה חשיבות גדולה מאוד לקבוצה".

לינהארט הוא השחקן השלישי שעוזב את מכבי תל אביב רשמית. לפניו היו ג'רמי פארגו, שעבר לסין, ובריאן רנדל, עליו החליטו הצהובים לוותר. שחקן נוסף שיעזוב כמעט בוודאות הוא מרקז היינס, כשגם עתידם של סופוקליס שחורציאניטיס ואלכס טיוס במועדון בספק רב. כזכור, לפני יומיים הודיעו הצהובים על הארכת חוזהו של יוגב אוחיון בשלוש שנים נוספות, כשעוד לפני כן צירפו את טיילור רוצ'סטי מניז'ני נובגורוד ואת טרבור אמבקווה מבאמברג.

בינתיים, וכאמור, נראה שמי שעוד נמצא בדרך החוצה ממכבי תל אביב הוא סופוקליס שחורציאניטיס. על פי דיווחים בטורקיה, הסנטר היווני עשוי לחתום בקרוב בגלאטסראיי כשחבר הנהלה בגלא אמר שהם הגיעו להסכמות עם סופו וכרגע מחכים להחלטה הסופית בנושא.

נייט לינהארט מכבי תל אביב. מגד גוזני
השחקן השלישי שעוזב את מכבי תל אביב הקיץ. לינהארט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully