וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: ישראל במוקדמות אליפות אירופה עם טורקיה, רומניה ובוסניה

הנבחרת של עדן ענבר תנסה לחזור ליורובאסקט לראשונה מאז 2011 כאשר תתמודד מול הטורקיות, שסיימו במקום החמישי בטורניר האחרון, רומניה, שהייתה גם היא בטורניר ובוסניה החלשה

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל נשים עדן ענבר. מגד גוזני
עדן ענבר והשחקניות שלו ינסו להעפיל לאליפות/מגד גוזני

יורובאסקט 2015 לנשים הסתיים רק בשבוע שעבר עם זכייה היסטורית של נבחרת סרביה והיום (שבת) כבר נערכה הגרלת המוקדמות לקראת הטורניר שייערך בצ'כיה בעוד שנתיים, בקיץ 2017.

נבחרת ישראל, שהופיעה בטורניר שש פעמים בעבר, האחרונה שבהן ב-2011, הוגרלה מהדרג השלישי מבין ארבעה דרגים לבית ח' (מתוך תשעה בתים בסך הכול בשלב המוקדמות) והיא תפגוש במאבק על הזכות להשתתף באליפות אירופה את נבחרות טורקיה, רומניה ובוסניה.

טורקיה הייתה אחת הנבחרות החזקות ביותר של היורובאסקט האחרון. את השלב הראשון היא סיימה עם שלושה ניצחונות והפסד ואת שלב הבתים השני עם מאזן חלק של שלושה ניצחונות. היא עלתה לרבע הגמר מהמקום הראשון בבית, אך שם הופתעה מול האלופה שבדרך סרביה ולבסוף, סיימה במקום החמישי.

רומניה השתתפה אף היא ביורובאסקט, אך סיימה את שלב הבתים עם ארבעה הפסדים מתוך ארבעה משחקים. בוסניה העפילה ליורובאסקט פעמיים בעבר, ב-1997 וב-1999 ואינה נחשבת למאיימת במיוחד.

האלופה המכהנת סרביה תשחק בבית ד' של המוקדמות עם אוקראינה, גרמניה ולוקסמבורג. בסך הכול, 33 נבחרות יתחילו את המוקדמות והן הוגרלו לשישה בתים של ארבע נבחרות ושלושה של שלוש. תשע מנצחות הבתים ושש הסגניות הבכירות יעלו לטורניר בצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully