וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.7: פודולסקי חתם, ואן פרסי לטורקיה, וידאל לריאל

הגרמני חתם בגלאטסראיי, ואן פרסי סיכם בפנרבחצ'ה, ארתורו וידאל יעבור למדריד? וגם: יובנטוס בהצעה לריאל, ב"בילד" טוענים כי שוויינשטייגר בדרך ליונייטד. סיטי תתפרע?

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצ

העברות

* לוקאס פודולסקי הגרמני עוזב את ארסנל ועבר לגלאטסראיי, ששילמה על החלוץ הגרמני 2.8 מיליון ליש"ט. הוא כבר נחת בטורקיה לצורך בדיקות רפואיות, הוצג בקבוצה והתקבל באהבה על ידי הקהל המקומי.

* ולנסיה הודיעה על החתמתו של החלוץ בן ה-19 סנטי מינה. הספרדי, שמגיע מסלטה ויגו, חתם לשש שנים, אחרי שאשתקד כבש תשעה שערי ליגה. ולנסיה שילמה 10 מיליו יורו, סעיף השחרור שלו. עוד על סנטי מינה.

* אנדראס בק עבר מהופנהיים לבשיקטאש תמורת 1.7 מיליון יורו. זו תהיה התחנה השלישית בקריירה של המגן הימני בן ה-28, שגדל בשטוטגרט.

* הקשר ההתקפי רובן בוטה נמכר מאינטר לפאצ'וקה המקסיקנית תמורת 2.7 מיליון יורו. הארגנטינאי לא הצליח להותיר חותם במדי הנראזורי ובעונה שעברה הושאל לקייבו.

* בפנרבחצ'ה מאשרים כי נאני הפורטוגלי יגיע מחר לאיסטנבול על מנת לעבור בדיקות רפואיות במועדון. ב-BBC דווח כי הטורקים משלמים על הקשר 4.25 מיליון ליש"ט, אחרי שאשתקד הושאל לספורטינג ליסבון. נאני עבר ליונייטד ב-2007 תמורת 25.5 מיליון יורו.

* שחקן הכנף הספרדי מנואל לנסרוטה, חתם לשנתיים באסטרס טריפוליס היוונית. לנסרוטה בן ה-31 סיים את חוזהו באספניול (ושיחק בעונה שעברה כמושאל באלאבס).

* אנז'ה שעלתה לליגה הראשונה בצרפת, החתימה את הקשר האחורי תומא מניאני עד 2018. הצרפתי בן ה-28 שיחק בקבוצה כמושאל מקייבו וכעת הפך לשחקן הקבוצה בצורה קבועה.

* אוסיינו סיסה שסיים את חוזהו בדיז'ון הצרפתית, חתם בראיו וייקאנו. הקשר האחורי שמנתשא לגובה של 1.95 מטר, חתם לשלוש שנים בקבוצה ממדריד.

* קפטן ולנסיה, דני פארחו (26), חתם על חוזה חדש בקבוצה, עד קיץ 2020. הספרדי אמר: "זה אחד מהימים המאושרים בחיי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שמועות:

* ההעברה המפתיעה של הקיץ? "גרדיאן" מדווח כי רובין ואן פרסי, חלוצה ההולנדי של מנצ'סטר יונייטד, בדרך לפנרבחצ'ה הטורקית. לידיעה המלאה.

* על פי LA TERCERA הצ'יליאני, ארתורו וידאל בדרך לריאל מדריד. הקשר הצ'יליאני צפוי לעבור לחמש שנים לבלאנקוס, אחרי שהכל סוכם בין הקבוצות. כעת נותר לחכות לסיכום עם השחקן עצמו, כך על פי הדיווח.

* לריאל מדריד יש עוד יומיים בלבד לנסות להחתים את דויד דה חאה, לפני שהשוער יחדש את חוזהו ביונייטד.

* לאחר שזכתה בערעור נגד אופ"א בשל עבירות על חוקי הפייר פליי הפיננסי, מנצ'סטר סיטי מתכננת לצאת למסע רכש שיכלול את פול פוגבה, קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג ופביאן דלף ויעלה 100 מיליון ליש"ט.

* ברצלונה תיפגש עם ארדה טוראן ביום שני על מנת לסגור את העברתו מאתלטיקו מדריד.

* הקולצ'ונרוס רוצים להביא במקום הטורקי את סנטי קאסורלה, קשר ארסנל.

* יובנטוס הודיעה לריאל מדריד: אם אתם רוצים את פרננדו יורנטה, תעבירו אלינו את איסקו בתמורה.

* אחרי שכבר החתימה את מירנדה, אינטר מנסה להביא מאתלטיקו גם את מריו סוארס.

* פפ גווארדיולה הודיע שבאיירן מינכן לא מעוניינת באנחל די מריה.

* על פי ה"בילד", המעורה מאוד במה שקורה בבאיירן, בסטיאן שווינשטייגר עשוי להצטרף בקרוב למנצ'סטר יונייטד.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. AP
בלאנקו? וידאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully