וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון במכבי תל אביב: "הקבוצה התחזקה והמאמן הביא רוח חדשה"

4.7.2015 / 8:13

הצהובים השיגו ניצחון חלק שני במחנה האימונים באוסטריה אולם יודעים: "היריבות האלה לא היו מסכנות את האליפות שלנו בארץ". ערן זהבי, שלא שותף עד כה בשל "רגל עץ", צפוי להיות כשיר להיברנינאס

נוסא איגייבור ניקולה מיטרוביץ' מכבי תל אביב משחק אימון נגד דיושג'רי. צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
המשחק מול אנז'י יהיה יותר תחרותי?/אתר רשמי, צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מרוצים מאוד משני הניצחונות שהשיגה הקבוצה עד כה במחנה האימון אותו היא עורכת באוסטריה, אולם באותה נשימה, מודים הצהובים כי היריבות שפגשו, ווז'דובאץ הסרבית ביום שלישי (0:3) ודיושג'רי ההונגרית אתמול (שישי, 0:4), היו קבוצות בינוניות ביותר.

המבחן האחרון של מכבי תל אביב במחנה הנוכחי, מפגש ביום שלישי הקרוב נגד העולה החדשה לליגה הראשונה ברוסיה, אנז'י מחצ'קאלה, כבר יוכל כנראה לתת קנה מידה אמיתי יותר באשר ליכולות ולכושר של הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ'. אחד השחקנים אמר אתמול: "יש כאן שילוב של שני אלמנטים. הקבוצה בטח לא נחלשה ביחס לעונה שעברה, אפילו התחזקה והמאמן החדש הביא גם רוח חדשה. צריך לזכור ששתי היריבות האלה לא היו מסכנות את האליפות שלנו בארץ".

ערן זהבי שוב לא שותף אתמול. הקפטן הטרי מתאמן בצורה מלאה במהלך המחנה, אולם עדיין סובל מ"רגל עץ" וקיים חשש כי מגע פיזי חזק יחמיר את המצב. גם במקרה שזהבי לא ישחק ביום שלישי מול הרוסים, הוא צפוי להיות כשיר למפגש הראשון מול אלופת מלטה, היברניאנס, במוקדמות ליגת האלופות בעוד עשרה ימים.

מי שעוד לא שיחק בשני המשחקים הראשונים במחנה הוא שוער המשנה ברק לוי, שכמעט בוודאות יעזוב את הקבוצה בהשאלה. לוי כבר השלים עם העובדה שהוא יעבור למכבי נתניה ולדברי המקורבים אליו, יסכים גם לקצץ מעט מהחוזה שיש לו על מנת שנתניה תוכל לעמוד במשכורות שלו. במכבי תל אביב הבטיחו לנתניה שההשאלה תהיה בחינם אם לוי ישחק את כל משחקי הקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully