וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים שבה לישראל: "אם נעלה שלב, זה היה שווה את הכול"

4.7.2015 / 7:41

לאחר מסע מתיש של 18 שעות בחזרה מקזחסטן, הקבוצה מהבירה חזרה ארצה ויודעת שהגומלין מול אורדבאסי יהיה אופרה אחרת. צפי לכ-20 אלף צופים בחמישי. בקבוצה הגיבו לעמותת האדומים: "מונעים משנאה. נרגע קצת התרגיל המלוכלך שעשו עם רייכרט, אז הם עברו אלינו"

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. קובי אליהו
המסע המפרך הסתיים. דראפיץ'/קובי אליהו

בית"ר ירושלים נחתה הלילה (בין שישי לשבת) בישראל לאחר 18 שעות של טיסה בחזרה מקזחסטן, דרך טורקיה, אחרי ה-0:0 שרשמה מול אורדבאסי שיקמנט במשחק הראשון מבין שניים במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית.

לקראת השעה שתיים לפנות בוקר השחקנים שוחררו לבתיהם וסיפרו: "זה באמת היה אחד המסעות הכי מתישים שאפשר לעבור, לפחות מבחינת הטיסות, אבל אם נעלה שלב, זה שווה הכול. הכי חשוב שהעברנו את ההכרעה לכאן ועשינו לקהל חשק להגיע לטדי ביום חמישי. מרגישים שפתאום כולם רוצים לחזור לאווירה ולראות כדורגל וזו יכולה להיות התחלה מצוינת לעונה".

בבית"ר הוסיפו: "מי שחושב שהולך להיות קל, טועה ובגדול. יהיה משחק שונה לגמרי, במזג אוויר אחר ועם הרבה יותר כדורגל, אבל אם לא נהיה מרוכזים, אנחנו יכולים לאבד את זה. שרלרואה? אנחנו לא חושבים עליה בכלל, רק על הקזחים ועל איך לעבור אותם. תהיה מלחמה עד הסוף".

שחקני בית"ר ירושלים, דוד קלנטס, עומר אצילי, איציק כהן. קובי אליהו
הגומלין יהיה אופרה אחרת/קובי אליהו

כ-6,500 כרטיסים נמכרו ב-24 שעות מאז המשחק ובבית"ר אופטימיים ומקווים כי כ-20 אלף איש יגיעו. כרטיסי הנוער ליציע המזרחי והמערבי אזלו ובקבוצה עשויים להוציא כמות נוספת למכירה. מספר אח"מים ביקשו לשריין לעצמם מקום לקראת המשחק, אך במועדון הבהירו כי אין הזמנות ומי שירצה להיכנס, יצטרך לקנות כרטיס בקופה.

ניסו קפילוטו יטוס לשוויץ על מנת לארגן את ענייניו ויחזור ביום ראשון עם השחרור הבינלאומי. ולאד מוראר אמור לנחות היום, לעבור בדיקות רפואיות מחר ולחתום רשמית על חוזהו. השניים יהיו רשאים לשחק באירופה החל מהסיבוב הבא, אם בית"ר תגיע אליו.

בקבוצה החליטו בשלב זה להתמקד בחיפוש אחר בלם ושחקני התקפה. אריקו, הבלם הברזילאי של פאנדורי, עשוי לחתום על חוזה עם סעיף יציאה. אריקו נחשב לבלם מוביל ברומניה, אך עבר פציעה קשה בעונה שעבר וחזר רק לקראת סיומה. אם הוא יצטרף, בית"ר תערוך לו בדיקות רפואיות מקיפות לפני החתימה. בלם נוסף שמועמד הוא אגוס הספרדי, בעוד פיוטר מלארצ'יק העביר מסר אתמול כי בשלב זה הוא מעדיף לבדוק אופציות אחרות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן בית"ר ירושלים, ולאד מוראר. דף הפייסבוק של ולאד מוראר, אתר רשמי
ינחת ויחתום. מוראר/אתר רשמי, דף הפייסבוק של ולאד מוראר

השבוע צפוי להגיע להתרשמות הקשר ההתקפי הניגרי סמואל אורוולו ובמקביל בודקת הקבוצה אפשרות לצרף חלוץ זר. במקרה של אורוולו, אם ירשים, ייתכן כי יירכש ואז יושאל. במקרה שלא יימצא חלוץ זר, אופציית אלון תורג'מן תעלה שוב על הפרק במסגרת עסקה בה יעבור אופיר קריאף למכבי חיפה. אתמול יצרו במועדון קשר עם הקשר האסטוני הנריק אויאמה והוא הבהיר כי ייתן את תשובתו הסופית בשבוע הקרוב.

בבית"ר שקלו אתמול אם להגיב לדברי עמותת האדומים והיו"ר אלי פוסטמן ("בית"ר צריכה להיעלם") והחליטו לענות בקצרה: "משעמם להם. הם מונעים משנאה וכל פעם מחפשים מישהו אחר. נרגע קצת כל הבלגן והתרגיל המלוכלך שעשו למכבי עם רייכרט, אז הם עוברים לבית"ר. מחר הם יידבקו למישהו אחר. לא ניכנס לזה, שיחפשו תשומת לב במקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully