וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: פרו זכתה במדליית הארד אחרי 0:2 על פרגוואי

הפרואנים סיימו את הטורניר במקום השלישי בפעם השנייה ברציפות בזכות שערים של אנדרה קאריו (48) ופאולו גררו (89), שעם הכיבוש הרביעי שלו השתווה לאדוארדו ורגאס בראש טבלת מלך שערי הטורניר

שחקני נבחרת פרו חוגגים זכייה במדליית הארד בקופה אמריקה. AP
הפרואנים חוגגים עם המדליות/AP

בפעם השנייה ברציפות והשביעית בתולדותיה, סיימה הלילה (בין שישי לשבת) נבחרת פרו במקום השלישי בקופה אמריקה, אחרי שניצחה 0:2 את פרגוואי בקרב על הארד, במשחק שנערך בקונספסיון.

כמה שעות לפני הגמר הגדול בין המארחת צ'ילה לארגנטינה, נפגשו שתי מאוכזבות חצי הגמר, אולם בעוד הגווארני נראו כמי שמתקשים להתאושש מהשישייה המשפילה שחטפו מארגנטינה, פרו שיחקה היטב ובעזרת צמד שערים במחצית השנייה השיגה את המקום השלישי היוקרתי.

הנבחרת של ריקרדו גארקה עלתה ליתרון שלוש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, כאשר כדור הורחק לעברו של אנדרה קאריו ושחקנה של ספורטינג ליסבון בעט מהאוויר, מכ-16 מטרים ותוך כדי גלישה, חד, שטוח ומדויק פנימה. פרגוואי חיפשה את השוויון בכל כוחה, אולם דקה אחת לתום הזמן החוקי, קאריו ביצע מהלך פנטסטי בחצי המגרש של פרו והצליח להשתחרר מארבעה שחקנים פרגוואים. הוא העביר ימינה לג'ואל סאנצ'ס, ששלח רוחב. במרכז הרחבה המתין פאולו גררו, שכבש את הרביעי שלו בטורניר והשתווה לאדוארדו ורגאס בראש טבלת מלך השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully