וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מקנרו תוקף: "נדאל חייב להחליף מאמן, הגיע הזמן לדם חדש"

אחרי ההדחה מווימבלדון, טניסאי העבר ופרשן BBC כיום ביקר את ההחלטה של השור ממאיורקה שלא להחליף את דודו, טוני, המשמש כמאמנו: "ברור שזה יעשה טוב לכולם, הקשר הזה כבר מוצה לגמרי"

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
הגיע הזמן להחליף? נדאל/AP

רפאל נדאל מלקק את הפצעים ביום שאחרי ההדחה הסנסציונית מטורניר ווימבלדון, אחרי שנוצח בידי דסטין בראון 5:7, 6:3, 4:6, 4:6 בסיבוב השני. השור ממאיורקה, שהולך ומידרדר בדירוג העולמי והגיע לטורניר מהמקום העשירי בלבד, שוב נראה לא טוב על משטח הדשא ועף בפעם השלישית בקריירה בסיבוב השני בווימבלדון.

בעולם הטניס לא חסכו בביקורות כלפי נדאל. פרשן BBC ג'ון מקנרו היה נחרץ במיוחד והאיץ בנדאל להשתחרר מחיבוק הדוב של דודו טוני, המשמש כמאמנו לאורך כל הקריירה. "רפא הוא אחד האלופים הגדולים בתולדות הסבב. הוא עושה מאמצים כבירים ומשקיע המון אנרגיה, אבל אם מעז להגיד בביטחון שזה הזמן לדם חדש במחנה שלו. אפשר כבר להגיד את זה? דוד טוני הולך לכעוס".

טוני נדאל מאמנו ודודו של רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
סופג ביקורת. טוני נדאל/רויטרס

אחרי שהפרשן שלצידו טים הנמן החמיא למקנרו על הדיפלומטיות, הוא השיב: "אני רק אומר שהוא זקוק למאמן חדש. אני מכיר את קרלוס קוסטה, המנהל של נדאל, ויודע ממקור ראשון שהוא היה רוצה להחליף את המאמן. ניסו לשכנע בעדינות את טוני לעזוב את התפקיד. הוא עשה עבודה מדהימה עם רפא מאז שהיה ילד, אבל ברור שבשלב הזה בקריירה נדאל זקוק למשהו אחר".

טוני נדאל השיב לטענות הללו בקצרה ואמר כי "אני לא מתכוון לעזוב. אני המאמן ולשכור מאמן חדש זה מאוד יקר. הנוכחות שלי טובה לרפא".

"זה לא הסוף עבורי", אמר נדאל אתמול. "זה רגע עצוב, אבל החיים ממשיכים וכך גם הקריירה שלי. אני צריך להמשיך לעבוד קשה מתמיד כדי לשנות את המצב הנוכחי. אני מפסיד טוב, כשאני לא טוב אז אני תמיד מקבל את זה. אל תשכחו שהגעתי לחמישה גמרים בווימבלדון, ואני לא יודע כמה עוד שחקנים עשו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully