וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 3.7: קפילוטו חוזר לבית"ר ירושלים

קפטן מכבי נתניה משלים עם הפציעה שתגרום לו להיעדר לפחות חצי שנה, בלם סנט גאלן חוזר לטדי אחרי עונה אחת. עדכונים שוטפים לאורך היום

16:15: הבלם קסאבייה תומא חתם במכבי פתח תקוה

הבלם הצרפתי קסאבייה תומא, נחת בישראל, עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לעונה אחת במכבי פתח תקוה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, צפוי להצטרף לאימונים בתחילת השבוע, לאחר שקיבל אישור כי הבדיקות תקינות. שחקן נוסף שנחת בישראל הוא הקשר ג'ו מונונגה, שייפגש עם הנהלת הקבוצה וידרוש שדרוג ביחס לשכרו הנוכחי.

15:30: ניסו קפילוטו סיכם בבית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ממשיכה להתחזק ולבנות את הסגל שלה לקראת העונה שכבר החלה והיום (שישי) הקבוצה הגיעה לסיכום על החזרתו של ניסו קפילוטו, הבלם ששיחק בעבר בקבוצה ובעונה החולפת שיחק במדי סנט גאלן השוויצרית. קפילוטו סיכם לעונה אחת במועדון עם אופציה לעונה נוספת ויחזק את ההגנה של סלובודאן דראפיץ' בעונה הקרובה.

15:00: ערן לוי מתחיל את הליך השיקום

ערן לוי מתחיל לעכל את הפציעה הקשה שנחתה עליו אחרי שנרגע מההלם הגדול שנחת עליו, וכשהוא מנסה לנווט בין עשרות הודעות תמיכה של חברים למקצוע שביקשו ממנו להאמין שייצא מחוזק מהסיפור, אמר לוי: "אחד האימונים עשיתי תנועה קדימה ומיד אחורה והרגשתי את אותו 'קנאק' ידוע שכולם מספרים עליו. לא הרגשתי שזו פציעה שצריך לחשוש ממנה. ארגנו לי מהר MRI, ממש תוך 24 שעות, ואז קיבלתי את הבום הגדול. פשוט לא האמנתי, זה היה שוק מוחלט, התחושה הכי קשה בעולם".

14:30: אוהדי הפועל תל אביב קוראים לחקור את ההסתה נגד הרוש

אוהדי הפועל תל אביב קוראים למשטרה לפתוח בחקירה עקב ההסתה, לטענתם, נגד אריאל הרוש מצד אוהדי בית"ר ירושלים. הרוש, קפטן בית"ר לשעבר, חגג עם אוהדי הפועל באימון הפתיחה במתחם חודורוב וביצע תנועת פטיש ומגל עם ידיו. בתמונות שיוחסו לאוהדי בית"ר, הוא השווה למחבל המיידה אבנים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

12:30: בני יהודה מחפשת רכש ראשון לעונה הבאה

בני יהודה עדיין מחפשת את הרכש הראשון שלה לעונת החזרה שלה לליגת העל, ובתחילת השבוע הבא יגיעו להיבחן בשורותיה החלוץ הקרואטי פיליפ יאזביץ' והחלוץ היווני דימיטריוס פופוביץ'.

11:30: ערן לוי קרע את הרצועה, ייעדר חצי שנה

מכה קשה למכבי נתניה: בבדיקת MRI שביצע ערן לוי היום (שישי) בעקבות פציעה שספג במהלך אימון אישי, התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר כחצי שנה מהמגרשים. קפטן נתניה, שהיה מחוזר על ידי מספר קבוצות במהלך הפגרה, היה משוכנע שלא מדובר בפציעה רצינית, אך בעקבות הקרע הוא עוד עשוי להיעדר כתשעה חודשים מהמגרשים בתרחיש קיצוני.

10:00: מכבי חיפה נוטה לוותר על אברהם פאס

מכבי חיפה העבירה מסר לאברהם פאס כי הוא רשאי להתאמן בסכנין עד שתתקבל החלטה לגביו, והבהירה לו כי נשקלת החתמת בלם במקומו. כפי שפורסם בוואלה ספורט, רוני לוי נוטה שלא להשאיר את הספרדי משום שלא התרשם ממנו, והוא סבור כי הוא ומארק ואליינטה דומים בסגנון המשחק שלהם.

9:15: איתמר ניצן ימשיך במכבי פתח תקוה

עירוני קרית שמונה ומכבי פתח תקוה סגרו את סכום ההשאלה של השוער איתמר ניצן, שימשיך לשחק במלאבס גם בעונה הבאה. ניצן, שמעוניין להמשיך לשמש שוער ראשון אצל רן בן שמעון, צריך לסכם כעת עם שרצקי על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות ועם מכבי פתח תקוה את תנאי השכר שלו כדי להפוך את ההישארות שלו בקבוצה לרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully