וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים המגעים בין הפועל באר שבע לגליינור פלט ובן שהר

3.7.2015 / 13:12

במועדון לוחצים על החלוץ ההולנדי, שתנאיו סגורים, לחתום עד יום שני. אלונה ברקת הציע את החוזה הגבוה ביותר לשחקן הנבחרת. בוקרה יקבל תעודת זהות בשבוע הבא, גדלים הסיכויים שיחתום

גליינור פלט הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מופעלים עליו לחצים. פלט/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע מפעילים ביממה האחרונים לחץ כבד מאוד על גליינור פלט להגיע למחנה האימונים, תוך ויתור על חלק מהכספים שחייבים לו. השחקן מנהל שיחות עם הנהלת זולטה וארחם, ורוצה להגיע למחנה אחרי שסיכם את תנאיו לשנתיים, אבל סוכנו ההולנדי עדיין לא קיבל אישור רשמי לכך שהשחקן משוחרר.

במועדון רוצים שפלט ינחת עד יום שני, כדי לחתום על חוזה ולהצטרף לקבוצה לקראת משחקה האחרון והנחיתה בישראל. בלי קשר, אלונה ברקת ממשיכה להפעיל לחצים על בן שהר לחזור לישראל. למרות שהשחקן מחוזר על ידי מכבי חיפה שרוצה אותו מאוד, והפועל תל אביב, במועדון טוענים כי ההצעה שאלונה ברקת הגישה לו היא הגבוהה ביותר.

בשורה טובה הגיע מכיוונו של הנבחן מאייאקס, אילן בוקרה. האחרון קיבל מספר תעודת זהות, ובשבוע הבא תמתין לו תעודת הזהות שלו בשגרירות ישראל בצרפת. הדבר מגביר הסיכויים שבוקרה יחתום בקבוצה. שחקני הקבוצה ממשיכים לערוך ערבי קריוקי. אחרי דודו גורש ומאמן השוערים גיא ויזינגר, אתמול עמד במרכז העניינים עמית ביטון הצעיר. הקבוצה הגבירה אתמול את קצב האימונים לקראת המשחק מחר מול גורניק לצ'נה. ברק בכר לא יעלה גם מחר בהרכב החזק ביותר שלו, ומתכנן לערוך שינויים כדי ליצור שני הרכבים מאוזנים. השיטה שמתרגל המאמן במחנה היא 4:3:3, כשברדה, אוגו, הובאן וגורדנה מתחרים על שני מקומות. גם מאור מליקסון יכול לשחק גם בעמדה הזאת, והוא מתחרה עם אנתוני וואקמה על המקום בכנף שמאל. ביום שלישי תנעל הקבוצה את משחקיה במחנה במשחק מול קורונה קיילצה. ברביעי תנחת הקבוצה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully