וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ז'אורז'יניו נחת בישראל וייבחן בקבוצה

3.7.2015 / 11:39

הקשר הברזילאי מועמד לחזק את הקבוצה של אלי כהן וייבחן יחד עם מרסלו קרבאליו. פאס יתייצב לפתיחת האימונים, ייעשה ניסיון להשאיר את איציק כהן. סבע ממתין לאישור טוברוק כדי לעבור

אלי כהן מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
אחד משני הנבחנים עשוי לחתום. אלי כהן/ברני ארדוב

הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו נחת היום (שישי) בישראל ויצטרף ביום ראשון לאימוני בני סכנין. הקשר ייבחן בקבוצה יחד עם מרסלו קרבאליו, כשאם אחד מהשניים ירשים, הוא יוחתם.

מלבד השניים גם אברהם פאס יתייצב לפתיחת האימונים, כשההערכה בסכנין היא שהשחקן ישאר בסופו של דבר בקבוצה. מלבד פאס ועלא אבו סלאח, בסכנין מעוניינים לצרף בלם נוסף, כשבצוות המקצועי רוצים לראות את איציק כהן ממשיך והוא המועמד המוביל. כהן מבוקש גם בהפועל עכו, ואם הוא לא יגיע לסכנין, בקבוצה יחפשו בלם אחר כשבר אביטן ממכבי אחי נצרת הוזכר כמועמד להגיע אליה.

במקביל, בקבוצה רוצים את דיא סבע וסיראז' נאסר, כשעם האחרון נמשך המשא ומתן, בעוד שסבע סיכם כבר את תנאיו ומחכה לאישור מבית"ר טוברוק. מוחמד כליבאת מבוקש גם הוא בסכנין כשבצוות המקצועי הבהירו לכליבאת שהם מעוניינים בו מאוד. כליבאת מחזיק בהצעות גם ממכבי נתניה, הפועל כפר סבא ומכבי פתח תקוה, אך הבעיה היא שבחיפה ידרשו סכום עבור שחרורו ואחת מארבע הקבוצות תצטרך לשלם אם תרצה להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully