וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סיכמה עם אלכסנדר וזנקוב הבולגרי לארבע עונות

הקטלאנים בדרך להקדים את פנאתינייקוס ולהחתים את ילד הפלא הבולגרי, שקלע 17 נקודות בממוצע באריס בעונה שעברה. פטריק יאנג סיכם באולימפיאקוס, שחורציאניטיס קרובה לחתימה בכוכב האדום

בזמן שמכבי תל אביב משקיעה מאמצים גדולים בבניית הסגל לעונה הבאה, גם יריבותיה ביורוליג מבצעות עסקאות גדולות. ברצלונה, שראתה את טרבור אימבקווה חומק לה ברגע האחרון וחותם במכבי תל אביב, סיכמה עם הצעיר הכישרוני אלכסנדר וזנקוב לארבע עונות. הפורוורד הבולגרי בן ה-19, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביבשת, יעזוב את אריס סלוניקי אחרי ארבע עונות מוצלחות ואמור למלא את משבצת הסמול פורוורד הפותח.

צפו בביצועיו של וזנקוב

הקטלאנים ישלמו לאריס פיצוי של כ-250 אלף יורו וירוויח כחצי מיליון יורו לעונה. פנאתינייקוס ואולימפיאקוס חיזרו אחרי וזנקוב בחודשים האחרונים, אך לא הצליחו לשכנע אותו להישאר ביוון על רקע אי הוודאות הכלכלית ששוררת במדינה.

"עוד לא חתמתי, אבל סיכמתי בברצלונה", אישר וזנקוב, שהעמיד בעונה שעברה ממוצעים של 17 ו-7.3 ריבאונדים למשחק בליגה המקומית, לתקשורת היוונית. "בחצי שנה האחרונה ברצלונה רצתה אותי מאוד. גם אולימפיאקוס ופנאתינייקוס היו רציניות, אבל לא הייתי יכול לחכות כבר לעבור לברצלונה".

* ביוון מדווחים שפטריק יאנג, שפרץ בעונה שעברה במדי גלאטסראיי, סיכם באולימפיאקוס. יאנג בן ה-23 היה על הרדאר של אלופת יוון בחודשים האחרונים, ויחליף את בריאנט דאנסטון שחתם באנדולו אפס.

* בתקשורת הסרבית מדווח כי הכוכב האדום בלגרד קרובה להחתים את סופוקליס שחורציאניטיס, שעזב את מכבי תל אביב. הסרבים מחפשים סנטר מאסיבי שיחליף את בובאן מריאנוביץ' הענק, והיווני נחשב למועמד הבכיר ביותר.

* נמניה נדוביץ' עזב את ולנסיה אחרי חצי עונה בינונית וחתם במלאגה.

שחקן גלאטסראיי, פטריק יאנג. קובי אליהו
בדרך ליוון. יאנג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully