וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ערן לוי קרע את הרצועה הצולבת וייעדר כחצי שנה

3.7.2015 / 11:34

הקפטן נפצע במהלך אימון אישי ויחמיץ חלקים רבים מהעונה הקרובה. שלומי דורה: "מכה קשה למועדון. נצטרך להיערך בהתאם". עומר פרץ האריך את חוזהו בעונה נוספת, התקרבות במו"מ עם ליאור לוי

שחקן מכבי נתניה, ערן לוי. ברני ארדוב
מכה קשה. ערן לוי/ברני ארדוב

מכה קשה למכבי נתניה: בבדיקת MRI שביצע ערן לוי היום (שישי) בעקבות פציעה שספג במהלך אימון אישי, התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר כחצי שנה מהמגרשים. קפטן נתניה, שהיה מחוזר על ידי מספר קבוצות במהלך הפגרה, היה משוכנע שלא מדובר בפציעה רצינית, אך בעקבות הקרע הוא עוד עשוי להיעדר כתשעה חודשים מהמגרשים בתרחיש קיצוני.

מאמן הקבוצה, שלומי דורה, התייחס לפציעתו של לוי, ואמר: "זו מכה קשה למועדון, וכמובן שנצטרך להיערך לכך בהתאם. אנחנו מאחלים לערן החלמה מהירה. בסביבות חודשים דצמבר-ינואר נקבל את הרכש הטוב ביותר שיכול להיות".

המגן ליאור לוי עשוי לסגור עוד היום (שישי) במכבי נתניה אחרי שאתמול התקדמו הצדדים במשא ומתן. מנגד, עדיין קיימים פערים מול אלכסנדר דוידוב ובנתניה מחכים שהקשר יגיע בשבוע הבא לישראל, יערוך סיור במתקני המועדון ואולי יבין שההצעה של נתניה משתלמת לו גם אם הוא צריך לרדת בשכר לעומת מה שהרוויח באשדוד. נתניה נמצאת למעשה בתחרות עם הפועל כפר סבא, שגם רוצה מאוד את דוידוב ומוכנה לשלם לו יותר מ-100 אלף דולר נטו לעונה.

עומר פרץ שחקן מכבי נתניה מול מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד עונה בנתניה. פרץ/ברני ארדוב

בגזרת שחר הירש, בנתניה מאמינים שמכבי חיפה תשאיל אותו אליהם. אתמול סוכם כי רן רול ימשיך בקבוצה על אף שנתניה לא מימשה את האופציה שהייתה לה עליו. בקבוצה מקווים שרומאריו פירס, שיגיע לישראל רק בשבוע הבא, יבין ויקבל את בקשת הקיצוץ בגובה של 20 אחוז.

יושב ראש המועדון, דורון אוסידון, נחוש להשלים את המהלך שהכעיס חלק מהשחקנים. גורם במכבי נתניה אמר על כך: "דורון לא ביקש את הקיצוץ בשביל עצמו. הרי הוא הראה דוגמה כשהודיע שיעבוד בחינם עד חודש אוגוסט. מדובר בקיצוץ שימנע את פירוק מכבי נתניה. אם השחקנים לא יקבלו זאת, הם יוכלו בעתיד לקבל מביטוח לאומי 80 אלף שקל פיצוי לשנה".

עומר פרץ חתם הבוקר על חוזה לעונה נוספת במכבי נתניה ויכנס לשנתו הרביעית במועדון. "שמחתי להאריך את החוזה בעונה נוספת, אבל היום כולנו עצובים בגלל הפציעה של ערן לוי", אמר פרץ. "ערן זה נקפטן שלנו ויהיה לנו מאוד קשה בלעדיו עד שהוא ישוב. באופן אישי אני שמח להאריך את החוזה בנתניה. נקשרתי למועדון ולקהל ואני מאוד מרוצה".

פרץ לא מתוכנן לשחק כמגן ימני אצל שלומי דורה, אבל מאחר שעשה זאת בצורה טובה בעונה החולפת אצל רוני לוי הוא עשוי לבסוף לחזור לתפקיד הזה אפילו שנתניה רוצה את ליאור לוי או שניר משען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully