וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: שרצקי סיכם עם מכבי פתח תקוה את תנאי השאלתו של ניצן

3.7.2015 / 9:22

לשוער נותרו מספר פרטים כדי לסכם את חוזהו בקרית שמונה ואת תנאי שכרו אצל המלאבסים. הערכה: יחתום רשמית בשבוע הבא. שביעות רצון ממחנה האימונים בקיסריה, אזווצ'קו מרשים באימונים

שוער מכבי פתח תקוה, איתמר ניצן. ברני ארדוב
איפה ישחק עונה הבאה? איתמר ניצן/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה ממשיכה לבנות את הסגל שלה לעונה הבאה, כאשר איזי שרצקי הבעלים מנסה לסגור את מצבת השוערים שלו והיום הוא סיכם עם ראשי מכבי פתח תקוה את סכום ההשאלה של איתמר ניצן למלאבסים. ניצן, שמעוניין להמשיך לשמש כשוער ראשון אצל רן בן שמעון, צריך לסכם כעת עם שרצקי על הארכת חוזהו ועם מכבי פתח תקוה את תנאי השכר שלו כדי להפוך את ההישארות שלו בקבוצה לרשמית. כידוע, איתמר ניצן קרוב לסכם בעירוני קרית שמונה לשנתיים נוספות, ובינו לבין שרצקי נוצרו רק כמה סעיפים קטנים לא פתורים. שרצקי אישר לוואלה ספורט שתנאי ההשאלה סוכמו.

עוד לפני הסיכום בין המועדונים, הציע שרצקי לניצן ונציגיו לשמש כשוער שני במכבי תל אביב אך ההערכה שהסיכויים שדבר כזה ייצא לפועל נמוכים מאוד.

אתמול פרסמנו: איתמר ניצן יחתום בשבוע הבא במכבי פ"ת

דור ג'אן שחקן עירוני קרית שמונה מול בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
רשאי לעבור קבוצה. דור ג'אן/אדריאן הרבשטיין

בינתיים בקרית שמונה הבהירו גם לדור ג'אן שהוא רשאי לעבור לכל קבוצה שיחפוץ והקבוצה לא תעמוד בדרכו זאת בשל העובדה ששרצקי כבר שילם למכבי תל אביב על דמי ההשאלה שלו. שרצקי מעוניין שהחלוץ הצעיר ישחק העונה, שכן בסוף העונה הוא יצטרך להחליט אם הוא מממש את האופציה ורוכש את השחקן. אגב, שרצקי יצטרך להחליט בסוף העונה גם לגבי מהדי זועבי, כשההערכה בקרית שמונה ששרצקי יממש את האופציה בסוף העונה וירכוש את השוער.

הוגו אזווצ'קו, החלוץ שעלה מקבוצת הנוער של המועדון, מרשים מאוד באימוני הקבוצה ובקבוצה יעקבו אחרי התקדמותו. בקרית שמונה הביעו שביעות רצון ממחנה האימונים בקיסריה והמאמן סלאח חסארמה קיבל מחמאות על קצב האימונים ואיכותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully