וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייד נשאר במיאמי, לילארד ממשיך בפורטלנד, מתיוס עובר לדאלאס

כוכב ההיט יישאר לעונה נוספת בקבוצה היחידה שלו בקריירה. לילארד סגר לשש עונות נוספות בפורטלנד, שאיבדה במפתיע את השוטינג גארד למאבריקס. דלבדובה במו"מ מתקדם להארכת חוזהו

דווין וייד שחקן מיאמי היט. AP
מרגיש רצוי. וייד/AP

אם למישהו היה ספק, דווין וייד החליט להעלים כל ספקולציה אפשרית על עתידו והבטיח את הישארותו במיאמי לשנה נוספת תמורת 20 מיליון דולר. בשבועות האחרונים נשמעו לא מעט תיאוריות על עזיבה אפשרית אחרי 12 שנה לאור סיום החוזה של כוכב ההיט, אבל השיחות שניהל השחקן, תחילה עם ניק אריסון, מנהלה הבכיר של הקבוצה, ולאחר מכן עם הבעלים, מיקי אריסון, הביאו להשארתו.

"ישבתי עם ניק ולאחר מכן עם מיקי, וניהלנו שיחות כפי שלא היו לי מעולם, וזה דבר גדול מבחינתי", אמר וייד לסוכנות הידיעות AP. "מעולם לא ניהלתי שיחות עסקים עם אחד מהם. הם היו צריכים להראות לי עד כמה הם רוצים אותי כדי שאהיה פה, עד כמה זה חשוב להם שאני אמשיך ללבוש את החולצה היחידה". וייד גם הדגיש שללא השיחות הללו, "אני לא חושב שהיינו מגיעים לנקודה הזו".

כידוע, על פי חוקי ה-NBA, ההיט לא יכולים להגיב לגבי המהלך מלבד אמירה כללית לפיה הם מתכוונים להיכנס לשיחות עם וייד. וייד גם לא יוכל לחתום על החוזה החדש עד ה-9 ביולי. על השפעת הקהל להישארותו, אמר הכוכב: "אני לא יכול להגיד לך עד כמה אני מעריך את מה שהאוהדים אמרו לי". וייד קלע בממוצע בשנה שעברה 21.5 נקודות למשחק, מה שמדרג אותו שלישי במזרח.

גארד פורטלנד טרייל בלייזרס דמיאן לילארד. AP
21 נקודות בממוצע למשחק בקריירה. לילארד/AP

ובינתים פורטלנד ודמיאן לילארד הגיעו לסיכום על הארכת החוזה של הכוכב, מה שישאיר אותו במועדון בשש השנים הקרובות. היות וניתן לחתום על הסכם לחמש שנים בלבד, הסיכום ייצא לפועל רק בעונת 2016/17, אבל כבר עכשיו ברור כי החוזה מוערך ב-120 מיליון דולר לחמש עונות. לילארד בן ה-24 הודיע על הישארותו באמצעות חשבון הטוויטר שלו.

לילארד, שהיה לבחירה השישית בדראפט ב-2012, נבחר שנה לאחר מכן לרוקי השנה. במהלך הקריירה הלא ארוכה שלו ב-NBA, הוא נהנה מ-21 נקודות בממוצע למשחק, 6.1 אסיסטים וחטיפה אחת. ההישארות של לילארד מגיעה על רקע המגמה לפיה הקבוצה תאבד את הפורוורד שלה למארקוס אולדרידג' שמסיים חוזה. פורטלנד, בלי קשר, כבר הגיעה לסיכום עם הפורוורד אל-פארוק אמינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
למרקוס אולדרידג', פורטלנד טריילבלייזרס. AP
עדיין לא החליט. אולדרידג'/AP

באשר לאולדרידג', מארק שטיין מ-ESPN מדווח כי השחקן יקיים פגישה שנייה עם הלייקרס ואמור לשבת לארוחת ערב עם פט ריילי ממיאמי. הפגישה עם הלייקרס, כך על פי אותו דיווח, אמורה לעסוק בשיחות על כדורסל עם הג'נרל מנג'ר מיטש קופצ'אק והמאמן ביירון סקוט. הלייקרס היו הראשונים לשבת עם אולדרידג', ונועדו איתו במשך כשעתיים במה שהוגדר כ"פגישה טובה". אלא שמצידו של השחקן נראה שהפגישה הלכה פחות טוב מהמתוכנן.

* על פי דיווח ב-ESPN ווסלי מתיוס, שמתאושש מקרע בגיד אכילס, סיכם על חוזה לארבע עונות בדאלאס ויעזוב את פורטלנד אחרי חמש עונות. מתיוס סירב לחוזה של ארבע שנים בסך 64 מיליון דולר מסקרמנטו כדי להצטרף למאבס.

גארד קליבלנד קאבלירס מתיו דלבדובה. GettyImages
שדרוג רציני. דלבדובה/GettyImages

קליבלנד ממשיכה להיות אחת הקבוצות הפעילות והמעניינות בשוק ההחתמות ב-NBA. אמש דווח כי למרות הפרסומים בימים האחרונים, טריסטן תומפסון עדיין לא סיכם על חוזה חדש בקאבס והמו"מ עמו נקלע למבוי סתום. בקליבלנד מקווים כי תומפסון לא מחזיק בהצעה מפתה אחרת, אך במקביל פועלים גם כדי להחתים שחקנים נוספים. אחד מהם הוא מתיו דבלדובה, מתגליות העונה שעברה ומחביביו של דיוויד בלאט, שאף הוא נמצא במגעים לחוזה חדש בקליבלנד.

דלי, שהפך ליקיר האוהדים בקיו ארינה, מתקדם לעבר חתימה על חוזה רב שנתי במהלכו ירוויח בין שלושה לחמישה מיליון דולר לעונה, כך על פי דיווח ב-RealGM.

טימופיי מוזגוב, עוד שחקן שהפך לדמות אהודה בקליבלנד, נותח אמש בברכו הימנית. הוא צפוי להיעדר בין שישה לשמונה שבועות ויפתח את העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully