וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו גייטס הושעה לארבעה משחקים על שימוש בחומרים אסורים

הטייט אנד הוותיק של סן דייגו הוענש על ידי הליגה וטען כי נעזר ברפואה אלטרנטיבית על מנת להתגבר על הפציעות. גם שלדון ריצ'רדסון מהג'טס ורולאנדו מקליין מדאלאס הושעו לארבעה משחקים בנסיבות דומות

אנטוניו גייטס שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. AP
רגע לא סימפטי. גייטס/AP

עונת ה-NFL מתקרבת בצעדי ענק והלילה (בין חמישי לשישי) עברה הליגה רגעים סוערים כאשר ארבעה שחקני מפתח ספגו עונשי השעייה בשל שימוש בחומרים אסורים.

אנטוניו גייטס, הטייט אנד הוותיק של סן דייגו, הוא השם הבולט ברשימה. גייטס בן ה-35, שרשם בעונה החולפת 12 טאצ'דאונים, 821 יארד ו-69 תפיסות, טען כי על מנת להתגבר על הפציעות הוא השתמש במהלך הפגרה ברפואה אלטרנטיבית, אך הליגה מצאה בהן חומרים האסורים לשימוש והוא הושעה ויחמיץ את המשחקים מול דטרויט, סינסינטי, מינסוטה וקליבלנד. הצ'ארג'רס פרסמו הודעת תמיכה בשחקן.

הג'טס איבדו לארבעה משחקים את אחד משחקני קו ההגנה הטובים בליגה, שלדרון ריצ'רדסון, שמסר בהודעה רשמית: "אני מצטער על כך שאכזבתי את משפחתי, החברים לקבוצה, הארגון והאוהדים. מילים לא מספיקות כאן וזה משהו שאני אצטרך לטפל בו".

דאלאס תיאלץ להסתדר ללא הליינבקר שלה, רולאנדו מקליין, שהתנצל אף הוא על הדברים. הקאובויס ייפתחו את העונה בלי מקליין ובלי גרג הארדי, שחתם אצלם אך מושעה לעשרה משחקים. גם האנד ההגנתי של גרין ביי, דאטונה ג'ונס, הושעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully