וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה שודרגה: ירושלים מגבירה את המאמצים לצירופו של גל מקל

האדומים העבירו הילוך בנוגע לרכז שבוחן אפשרויות ב-NBA. מכבי לוחצת על מקל, שכבר הגיע איתה לסיכום עקרוני ומעדיף לשחק ביורוליג, אך ירושלים אופטימית בנוגע לסיכויים להחתימו

צילום וידאו: מור שאולי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפועל ירושלים מגבירה את מאמציה לצירופו של גל מקל – כך נודע לוואלה! ספורט. גורמים המקורבים למקל טוענים כי ירושלים שדרגה את הצעתה הכספית, והיא מפעילה לחצים כבדים על השחקן שמקיים במקביל מגעים מתקדמים עם מכבי תל אביב וכן בוחן אפשרויות ב-NBA.

מקל שוהה בימים אלו בארה"ב, שם הוא עורך אימונים אישיים. בסביבתו של השחקן טוענים כי החלטה סופית באשר לזהות קבוצתו הבאה תתקבל בתוך כשבוע ימים, אף שבירושלים ובמכבי סבורים כי אפשר שההחלטה תיפול כבר בתחילת השבוע הבא.

יש לציין כי מקל כבר הגיע לסיכום עקרוני עם מכבי על מרבית תנאיו, כאשר החוזה המדובר הוא לשלוש שנים, במהלכן אמור להשתכר כ-2.1 מיליון דולר נטו בסה"כ – אולם השחקן משהה את חתימתו בשלב זה, בין היתר בשל רצונו למצות את האופציה האמריקאית. כפי הנראה, ירושלים מנסה לנצל את חלון ההזדמנויות הזה ולהנחית את מקל בבירה.

במכבי אופטימיים מאוד ביחס לסיכויי צירופו של מקל, אולם כעת גם בירושלים נשמעים קולות שמעריכים כי מקל יבחר לבסוף בהם. גורמים בכירים באלופה טוענים כי מקל הביע בשיחות סגורות נטייה להצטרף דווקא לפרויקט של אורי אלון ושות', אולם העובדה שירושלים לא תשחק ביורוליג בעונה הבאה גרמה למקל לבצע חשיבה מחדש.

ראוי להדגיש כי ירושלים הגבירה את מאמציה בעניין מקל עוד לפני חתימתו של דגן יבזורי במכבי תל אביב מוקדם יותר הערב, אף שבעקבות המכה הזו הופכת החתמתו של מקל לחשובה עוד יותר מבחינה אסטרטגית עבור ירושלים.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מה יחליט? מקל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully