וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בבית"ר מהתיקו המאופס בקזחסטן: "עמדנו במשימה"

2.7.2015 / 18:32

למרות התנאים הקשים, בבית"ר מרגישים שעשו את המוטל עליהם מול אורדבאסי. דראפיץ': "בטוח שמול אצטדיון מלא בקהל שלנו דברים ייראו אחרת". צעירי, שנפצע אך צפוי להיות כשיר לשבוע הבא: "השארנו הכל על המגרש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליימן מקבל את גביע השחקן המצטיין במשחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית"ר ירושלים היו מרוצים בסיום משחק התיקו 0:0 בשיקמנט. השחקנים הרגישו סחוטים ומותשים בסיום ואחד מהם סיפר: "היה קשה מאוד. הם באמצע הליגה ואנחנו אחרי עשרה ימי אימון ומחצית של כל אחד במשחק אימון נגד אשדוד. הם מאוד אתלטים ואגרסיביים וצריך להעריך את התוצאה שהשגנו. באנו להעביר את ההכרעה לטדי ועשינו את זה".

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "שיחקנו כמו יחידה אחת לוחמת ועשינו את העבודה. אני גאה בשחקנים. אנחנו עדיין לא בכושר, אבל עמדנו במשימה במזג אויר בלתי נסבל ותנאי מגרש קשים. אני בטוח שבשבוע הבא, עם אצטדיון מלא בקהל שלנו, דברים ייראו אחרת".

החלוץ דובב גבאי הוסיף: "עמדנו במשימה. לא שיחקנו טוב כי היה לנו קשה. כמעט לא התאמנו ולא היה לנו הרבה אויר. אני בטוח שבשבוע הבא, במזג אויר אחר ועם הטירוף של טדי, יראו בית"ר אחרת. באנו לשחק על תוצאה, ובטדי נצטרך להיות דומיננטיים. לשחק בבית"ר היה חלום שלי ועכשיו חובת ההוכחה עליי. מצפים ממני להוביל את הקבוצה וזה מה שאני הולך לעשות, זה אתגר בשבילי".

הבעלים, אלי טביב: "אם מסתכלים על התוצאה, היא בסדר. היו תנאי מגרש טובים, חום כבד וקשה לשחק ככה, בטח אחרי שהשחקנים התאמנו בסך הכל שבועיים לפני המשחק. מה שחשוב הוא שהעברנו את ההכרעה לטדי ושם ניראה אחרת. עם הקהל שלנו זו אופרה אחרת, הולך להיות משחק מעניין וחשוב עבורנו. עם האנרגיות של טדי אנחנו יכולים לעשות את זה".

הקבוצה תחל את דרכה ארצה מחר בבוקר, והיא צפויה לנחות בארץ בלילה שבין שישי לשבת. על אף השביעות רצון מהתוצאה, בבית"ר יודעים כי ישנן לא מעט בעיות בקבוצה. גורם במועדון אמר לאחר המשחק: "אנחנו רחוקים מהסגל המלא. מצד אחד שחקנים איכותיים כמו שלומי אזולאי ואלי דסה לא שיחקו בגלל פציעות, אך עדיין חסרים כאן שלושה-ארבעה שחקנים משמעותיים, בלם מוביל, שחקן קישור דומיננטי ושחקן התקפה. נקווה שהם יבואו כמה שיותר מהר".

לירוי צעירי, שנראה היה כי נפגע לקראת הסיום, סיים את המשחק עם התכווצות קלה אך צפוי להיות כשיר לגומלין בשבוע הבא. ולאד מוראר עתיד לנחות בישראל בשבת בשבת ואמור להצטרף לאימוני הקבוצה בתחילת השבוע הבא..

צעירי אמר לאחר המשחק: "עבור משחק ראשון מדובר בתוצאה נהדרת, השארנו הכל על המגרש. צריך להעריך משחק שכזה בתנאי מזג אוויר מחרידים שכאלו. עכשיו אנחנו מחכים למשחק בטדי מול הקהל שלנו. חייבים להשלים את המשימה אחרי מסע מפרך ומתיש שעברנו".

העברנו את ההכרעה לטדי. מחכים לטירוף בשבוע הבא.⚽️

A photo posted by @liroitzairi on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully