וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנקן נשאר בספרס, מונרו במילווקי, אליס באינדיאנה, אפללו בניקס

הכוכב הוותיק אישר שימשיך לעונה נוספת. הסנטר של דטרויט העדיף את הבאקס על פני הניקס והלייקרס ויקבל 50 מיליון דולר ב-3 שנים. הגארד של דאלאס ירוויח 44 מיליון ב-4 שנים בפייסרס

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי 24 שעות משוגעות לגמרי וסך חוזים שהגיע עד 1.4 מיליאר דולר (!), שוק השחקנים החופשיים ב-NBA נכנס ליומו השני וגם היום (חמישי) הליגה מלאה בשמועות והחתמות. הנה חלק מהן:

* זה היה באוויר, וכעת זה רשמי: טים דאנקן הודיע שימשיך לעונה נוספת בסן אנטוניו.

* אדריאן ווז'נרובסקי מדווח שגרג מונרו, שהיה מועמד לשלל קבוצות, ביניהן הניקס, יחתום על חוזה מקסימום במילווקי, של 50 מיליון דולר לשלוש עונות. על פי דיווחים, הסנטר נפגש עם ארבע קבוצות - הבאקס, הניקס, הלייקרס ופורטלנד - וכולן הציעו חוזה מקסימום. מונרו (25, 2.11 מ') נבחר על ידי דטרויט במקום השביעי של דראפט 2010 ושיחק את כל הקריירה הצעירה שלו בפיסטונס. אשתקד העמיד ממוצעים של 15.9 נקודות, 10.2 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק.

* שחקן חופשי ראשון שחותם אצל פיל ג'קסון: ארון אפללו סגר במדיסון סקוור גארדן לשנתיים תמורת 16 מיליון דולר. גם לאחר ההחתמה הזו, הניקס עדיין 19 מיליון דולר מתחת תקרת השכר, כך בשביכולתם להחתים עוד שחקן משמעותי או שניים בקיץ הזה.

* מונטה אליס חתם לארבע שנים באינדיאנה תמורת 44 מיליון דולר. הגארד של דאלאס היה מועמד גם לסקרמנטו ועל פי דיווחים הוצע לו חוזה גבוה יותר מהקינגס, אך הוא בכל זאת העדיף את הפייסרס.

* בשל ההחלטה של אליס, סקרמנטו צפויה ללכת בכל הכוח על ווסלי מת'יוז ורייג'ון רונדו, איתו תיפגש מחר.

* אדריאן ווז'רנובסקי מדווח שהלייקרס יזכו לפגישה נוספת עם למרכוס אולדריג', לאחר שהראשונה לא הובילה לשום מקום. גם מיאמי מנסה לשכנע את כוכב פורטלנד להיפגש איתה. את הפגישה עם הניקס אולדריג' דווקא ביטל.

* מארק גאסול קרוב לחתום על חוזה חדש בממפיס שיכניס לו בין 108 ו-110 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות.

* דייויד ווסט לא יישאר באינדיאנה, והוא מוכן לוותר על כסף כדי לשחק בקבוצה שתתחרה על אליפות - בפרט סן אנטוניו וגולדן סטייט. אחת הסיבות העיקריות לעזיבה של הפורוורד הוותיק, לדבריו, היא היחס של הפייסרס לרוי היברט.

גרג מונרו שחקן דטרויט פיסטונס. AP
בחר בבאקס. מונרו/AP

* דטרויט סגרה עם שחקן סן אנטוניו ארון ביינס לשלוש שנים תמורת 20 מיליון דולר.

* בוסטון יצאה מהמירוץ אחר טוביאס האריס וקורי ברואר.

* בארצות הברית מדווחים שהפגישה של למרכוס אולדריג' עם טורונטו היתה "חיובית", אך הפורוורד מעוניין להצטרף לקבוצה שמכוונת גבוה יותר. סן אנטוניו ממשיכה להיות הפייבוריטית במירוץ להחתימו.

* אד דייויס יחתום לשלוש שנים בפורטלנד תמורת 20 מיליון דולר.

* פיניקס מנסה לפנות מקום תחת תקרת השכר ושלחה את מרכוס מוריס, רג'י בולוק ודני גריינג'ר לדטרויט, בתמורה לבחירת סיבוב שני ב-2020. כעת לסאנס יש 20 מיליון דולר מתחת לתקרה, מה שמאפשר להם להחתים את למרכוס אולדריג' בלי להזדקק לעסקת סיין & טרייד כלשהי.

* שיין לארקין חתם בברוקלין וירוויח 3 מיליון דולר בשנתיים.

* אלן אנדרסון שהפך שחקן חופשי מועמד לוושינגטון.

* דריק וויליאמס נפגש עם ניו יורק ודאלאס.

* נמניה בייליצה ניצל את אופציית היציאה שלו מפנרבחצ'ה/אולקר, ובעונה הבאה ה-MVP של היורוליג יהיה במינסוטה.

* זו לא שמועה או החתמה, אבל שימו לב לנתון הבא: אחרי החוזה החדש שדריימונד גרין קיבל מגולדן סטייט, לא פחות מחמישה שחקנים של האלופה מרוויחים יותר מסטפן קרי: גרין, דייויד לי, קליי תומפסון, אנדרו בוגוט ואנדרה איגודאלה.

עוד באותו נושא

קווין לאב נשאר בקליבלנד, מבול שמועות והחתמות ברחבי הליגה

לכתבה המלאה
שחקן פנרבחצ'ה אולקר, נמניה בייליצה. GettyImages
נתראה ב-NBA. בייליצה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully