וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ישחרר אותו? דריימונד גרין חתם לחמש שנים בגולדן סטייט

אחרי שנדמה היה שהמשא ומתן עם האלופה הגיע למבוי סתום, הפורוורד הודיע כי חתם על חוזה חדש בעסקה המוערכת בכ-85 מיליון דולר: "עברנו מסע ארוך כדי להגיע לנקודה הזו. אני תמיד מנסה להתגבר על הספקנים"

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
כמה שהוא נחוץ לאלופה. דריימונד גרין/GettyImages

גולדן סטייט הודיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) שהיא החתימה על חוזה חדש לחמש שנים את אחד הכוכבים שלה, דריימונד גרין, בעסקה שמוערכת בכ-85 מיליון דולר. "אני גאה להגיד שאני אהיה בוורייר לפחות חמש שנים", אמר גרין בסרטון שפורסם ב"בליצ'ר ריפורט". "עברנו מסע ארוך כדי להגיע לנקודה הזו. אני תמיד מנסה להתגבר על הסיכויים ועל הספקנים".

גרין שחגג עם גולדן סטייט אליפות רק לאחרונה המשיך: "כדי להיות בעמדה הזו, לחתום על חוזה ארוך טווח בווריירס זה דבר מדהים. זה מועדון שאני אוהב, וזה נהדר להיות חלק ממנו, עם האוהדים הכי טובים ב-NBA. מועדון מהרמה הכי גבוהה שיש".

כידוע, במהלך היממה האחרונה גורמים טענו שגרין וגולדן סטייט הגיעו למבוי סתום בשיחות ביניהם, אבל ההודעה של גרין סיפקה תפנית בעלילה. כשחקן חופשי גרין יכול היה לקבל הצעה מקבוצה אחרת ולגולדן סטייט היה מתאפשר להשוות את ההצעה תוך שבעה ימים. "אני באקסטזה ויכול לומר שאני אהיה כאן בחמש השנים הבאות", הוסיף גרין, שבהמשך הסרטון גם הודה למאמנים הוותיקים שלו, לחברים, למשפחה, לאמו על העזרה והתמיכה במהלך השנים. בנוסף, הוא צילם את אמו שנראתה דומעת בעקבות ההחלטה להחתימו.

גרין בן ה-25 סיפק עונה גדולה מבחינתו אחרי שפתח ב-79 משחקים בשורות אלופת ה-NBA. הוא סיפק שיאי קריירה בכל פרמטר אפשרי: 11.7 נקודות למשחק, 8.2 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים, 1.3 חסימות, 1.6 חטיפות ו-44.3 אחוזי קליעה. כמו כן, הוא סיים במקום השני בתואר שחקן ההגנה של השנה. בפלייאוף הוא סיפק 13.7 נקודות בממוצע למשחק, 10.1 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully