וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל הנשים: יפן ניצחה בתוספת הזמן ועלתה לגמר

היפניות נהנו משער עצמי של באסט מול אנגליה בדקה ה-92, והן יוכלו להגן על התואר נגד ארצות הברית בלילה שבין ראשון לשני. זה הניצחון הראשון של יפן על אנגליה בנבחרות לגברים ולנשים

שחקניות נבחרת יפן חוגגות. GettyImages
יוכלו להגן על התואר. היפניות חוגגות/GettyImages

אלופת העולם המכהנת, נבחרת יפן, העפילה הלילה (בין רביעי לחמישי) בפעם השנייה ברציפות לגמר מונדיאל הנשים אחרי שגברה 1:2 על הפתעת הטורניר, נבחרת אנגליה. בגמר היפניות יפגשו את ארצות הברית, אותן הן כבר ניצחו בפנדלים בגמר גביע העולם לפני ארבע שנים. הגמר ייערך בלילה שבין ראשון לשני ב-2:00.

היפניות, שהתקשו בטורניר להציג יכולת דורסנית, הן הנבחרת היחידה שניצחה את כל ששת משחקיה בטורניר עד כה. כל השישה, אגב, הגיעו בהפרש של שער אחד, ואחרי הניצחון הדחוק 0:1 על אוסטרליה ברבע הגמר, היפניות קיבלו את תצוגה דרמטית שהסתיימה עם שער עצמי בתוספת הזמן.

לורה באסט שחקנית נבחרת אנגליה. GettyImages
הפנים שלה אומרות את הכול. באסט/GettyImages

כשכולם היו בטוחים שהקרב הזה הולך להארכה, היפניות קיבלו מתנה מלורה באסט שניסתה להרחיק בעיטה לכיוון השער, אבל דחקה את הכדור פנימה. אגב, על אף העובדה שיפן היא מחזיקת גביע העולם ואלופת אסיה, מדובר בניצחון היסטורי עבורה מכיוון שהיא מעולם לא ניצחה עד הלילה את אנגליה במסגרות בוגרים בכדורגל גברים או נשים.

הקפטנית איה מיאמה כבשה את השער הראשון במשחק בדקה ה-33 בפנדל, אבל סטף יוטון שנפלה ברחבה בדקה ה-40 קיבלה פנדל, ופארה וויליאמס איזנה. למרות הניצחון הדחוק, המאמן היפנינוריו ססאקי, טען בסיום: "השער היה תוצאה לכך שכולם דחפו אותנו בתמיכה שלהם ועזרו לנו לנצח. אנגליה שיחקה טוב מאוד. אני רוצה שהשחקניות שלי יגיעו לגמר ולא יפחדו לעשות טעויות". הקפטנית מיאמה הוסיפה: "כל מה שאנחנו חושבים עליו זה לזכות באליפות. אנגליה סבלה מחוסר מזל בשער העצמי, אבל הנחישות שלנו העלתה אותנו לגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לורה באסט שחקנית נבחרת אנגליה מנוחמת על ידי חברותיה. GettyImages
באסט מנוחמת על ידי החברות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully