וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: התקדמות במו"מ בין איזי שרצקי לאיתמר ניצן

1.7.2015 / 17:10

השוער, שלא מתוכנן להיות בסגל של סגנית האלופה, נפגש עם הבעלים כדי לנסות ולהגיע להסכמות על הארכת חוזה והשאלה למכבי פתח תקוה. בקבוצה מרוצים מאוד מהוגו אזווצ'קו

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

השוער איתמר ניצן נפגש היום (רביעי) עם איזי שרצקי והשניים שוחחו על המשך דרכו של השוער. ניצן שייך לעירוני קרית שמונה שמבקשת להשאילו, אך בשל פערים שהיו בינו לבין שרצקי, שדורש שהשוער יאריך את חוזהו, וכן בין שרצקי לראשי מכבי פתח תקוה על גובה ההשאלה, השוער נתקע בשלב זה ללא קבוצה וביקש להתאמן עם קרית שמונה.

איזי שרצקי עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
התקדמות עם איתמר ניצן. שרצקי/יוסי ציפקיס

הבוקר נפגשו השניים במטרה לשים סוף לסאגה ולוואלה ספורט נודע שבלשב זה נרשמה התקדמות בשתי הגזרות, כלומר בין שרצקי לשוער לגבי הארכת חוזהו וכן בנוגע לגובה סכום ההשאלה למכבי פתח תקוה, אך עדיין קיימים פערים כשהצדדים מקווים שהעניין ייסגר בקרוב וניצן יאריך את חוזהו בקרית שמונה, ובמקביל ייצא לעונת השאלה במלאבס. בינתיים, קרית שמונה ממשיכה את מחנה האימון בקיסריה כאשר בקבוצה הופתעו מהיכולת והכושר של הוגו אזווצ'קו, החלוץ שעלה מקבוצת הנוער של המועדון. אזווצ'קו, כך לפי שחקנים, מרשים באימונים ובקבוצה מקווים שיהיה מדובר בשחקן שיממש את עצמו כבר השנה.

בלי קשר לכך, בהפועל עכו פנו לעורך הדין מורן מאירי כדי שזה יטפל בתביעה שהם מתכוונים להגיש נגד דניאל בורחל ועירוני קרית שמונה. אצל סגנית האלופה עומדים מאחורי העניין שלעכו לא הייתה אופצייה חוקית על בורחל ולכן הוא היה שחקן חופשי כשנראה שהעניין יגיע לטיפול במסודות המשפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully