וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: היכן ישחק דן איינבינדר בעונה הבאה?

1.7.2015 / 16:02

הקשר שקיבל הודעה שהוא אינו בתוכניות של הקבוצה מתאמן עם עמיר תורג'מן בזמן ששאר חבריו נמצאים באוסטריה. בסביבתו קיימת הערכה שהפועל באר שבע או מכבי חיפה יביעו עניין, סוכנו אבי נמני בודק עבורו אופציות בחו"ל

קובי אליהו

בזמן שמכבי תל אביב נמצאת במחנה האימונים באוסטריה, בארץ נותרו מספר שחקנים לחפש לעצמם קבוצה חדשה. כולם נמצאים עדיין תחת מסגרת המועדון ומקיימים אימונים עם ראש מערך הסקאוטינג, עמיר תורג'מן.

כך למשל, אפשר למצוא בכל בוקר במתקן האימונים את דן איינבינדר וגאל מרגוליס ששיחקו בקבוצה בעונה החולפת ואת חסן אבו זייד ובן בן יאיר שהיו מושאלים בעונה החולפת להפועל פתח תקוה, ואלמלא היו יורדים איתה ללאומית, סביר להניח שכבר היו חותמים על חוזה נוסף בקבוצה.

בזמן שמרגוליס, אבו זייד ובן יאיר ייצאו להשאלה, הכוונה של איינבינדר היא למצוא קבוצה שתרכוש את כרטיסו. לאיינבינדר יש חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב ואם לא ימצא קבוצה אחרת, הוא יוכל להישאר במכבי, אבל הכוונה שלו וגם של הקבוצה היא למכור אותו במחיר הוגן. איינבינדר התאמן בעבר אצל ברק בכר וגם אצל רוני לוי ולכן במכבי תל אביב וגם בסביבתו של השחקן, קיימת הערכה שהפועל באר שבע או מכבי חיפה יביעו עניין בקשר. אבי נמני, סוכנו של איינבינדר, אף בודק עבורו אופציות בחו"ל, אבל טרם הושגה פריצת דרך. בכיר במכבי תל אביב אמר בעניין: "אם תהיה פנייה רצינית לגבי איינבינדר, סביר להניח שנסתדר על המחיר שלו".

מכבי תל אביב קיימה הבוקר אימון אחרי שאמש ניצחה במשחק האימון הראשון במחנה את ווזדובץ' בלגרד הסרבית 0-3. אחר הצהריים יזכו השחקנים למנוחה ראשונה אחרי שעד כה היו בפעילות מלאה לאורך כל הימים.

שחקן מכבי תל אביב, גאל מרגוליס. קובי אליהו
צפוי לצאת בהשאלה. גאל מרגוליס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully