וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקי: "עשינו דרך ארוכה מאוד". ריכטר: "באקו - חוויה בלתי נשכחת"

1.7.2015 / 16:55

חברי המשלחת הישראלית למשחקים האירופיים בבאקו לקחו חלק במסיבת עיתונאים מיוחדת אשר התקיימה במשרדי הוועד האולימפי, וקיבלו מענקים כספיים. רגב: "מברכת את כולם על ההישגים". ריבקין: "כולנו עם הפנים לריו 2016"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, עם שגיא מוקי, זיו קלונטרוב. ועד אולימפי קובי אליהו,
שיבחה את הספורטאים. מירי רגב עם שגיא מוקי וזיו קלונטרוב/ועד אולימפי קובי אליהו

אחרי שקטפו 12 מדליות, חברי המשלחת הישראלית לבאקו הגיעו היום (רביעי) למשרדי הוועד האולימפי למסיבת עיתונאים מסכמת ולקבלת המענקים הכספיים. ישראל סיימה את התחרות בבאקו במקום ה-22 בטבלת המדליות עם שתי מדליות מזהב, ארבע מכסף ושש מארד.

נבחרת ההתעמלות האומנותית קטפה מדליית כסף בתרגיל הקרב רב, ומדליות כסף וארד בתרגילים הבודדים, ונטע ריבקין זכתה במדליית ארד בתרגיל הכדור. גם הג'ודו בא לידי ביטוי בתחרות שמהווה אליפות אירופה, כששגיא מוקי הוכתר כאלוף אירופה, אורי ששון סיים כסגן אלוף וירדן ג'רבי סיימה עם מדליית ארד. בשחייה, זיו קלונטרוב רשם הישג ענק כשהוכתר לאלוף אירופה לנוער ב-50 חופשי עם שיא ישראלי חדש שסידר לו את הקריטריון לריו. ב-1,500 חופשי מארק חינאווי חגג עם מדליית הארד. בהיאבקות, שמהווה גם היא אליפות אירופה, הוכתרה אילנה קרטיש בפעם השלישית ברציפות כסגנית אלופת היבשת. בקליעה סרגיי ריכטר זכה במדליית הארד, ובדרך הבטיח גם הוא את הקריטריון לריו, ולקינוח נבחרת האתלטיקה, שהעפילה לדרג ב' במפעל גביע אירופה לאומות, סיימה עם מדליית הארד.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, עם שגיא מוקי, זיו קלונטרוב, יגאל כרמי. ועד אולימפי קובי אליהו,
יגאל כרמי עם שגיא מוקי, מירי רגב וזיו קלונטרוב/ועד אולימפי קובי אליהו

"אני מברכת את כל הספורטאים על ההישגים הנהדרים", ציינה שרת התרבות והספורט, מירי רגב. "אני מודה לכולם על התרומה. הרבה מאוד אנשים נתנו יד להישג. אפעל להגדלת תקציב ההכנות לריו 2016. אני מודעת לחשיבות העניין".

"היעד המקצועי שלנו בבאקו היה בין שש לתשע מדליות וזכינו ב-12", אמר יו"ר הוועד האולימפי, יגאל כרמי. "אנחנו יודעים שמשחקי באקו הם אינם המשחקים האולימפיים. נכון, זה לא ריו, אבל אפשר לשמוח מההישג".

"אני רוצה להודות לכולם על התמיכה והעזרה", אמרה נטע ריבקין. "כל העוזרים מאפשרים לנו לעסוק בראש שקט במקצוע שלנו. אנחנו מרגישים שהכול נעשה באהבה, וכעת כולנו עם הפנים לריו 2016".

"אני מתרגש מאוד", הודה שגיא מוקי. "עשיתי דרך ארוכה מאוד, ולא רק אני, גם שאר הספורטאים, שנותנים מעצמם יום-יום. יש מאחורינו המון אנשים שמאמינים בנו ונותנים את הכול בשבילנו".

"הדרך שעשינו עד לכאן ארוכה מאוד", ציין סרגיי ריכטר. "הטורניר בבאקו היה חוויה בלתי נשכחת. ממש כמו ריו. אני שמח שהצלחתי להשיג את הקריטריון. החבר'ה שעזרו לנו שם עשו עבודה משוגעת ואני מודה להם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חברי המשלחת הישראלית לבאקו. ועד אולימפי קובי אליהו,
תמונה למזכרת. חברי המשלחת/ועד אולימפי קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully