וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 1.7: הפועל ת"א לא עוצרת, ביקורת בהפועל חיפה

שחקני רכש מספר 13 ו-14 לאדומים, יואב כץ חוטף, מכבי חיפה לא מוותרת על בן שהר, בית"ר קיבלה סוף סוף את הציוד המיוחל, שלומי דורה הגיע לביקור ראשון במכבי נתניה. עדכונים שוטפים לאורך היום

13:20: יואב כץ מפתיע את הפועל חיפה

הפועל חיפה תפתח היום (רביעי) את אימוניה אחרי שבקבוצה חתמו רק שני שחקני רכש: עלי חטיב ואנס דאבור, שינכחו באימון הבכורה. במועדון הביעו פליאה רבה מכך שכץ מעדיף להשאיר ארבעה זרים מתוך החמישה שהיו עונה שעברה. "יואב התלונן רבות נגד הזרים בגלוי", אמר גורם המקורב למועדון, "ופתאום עכשיו הוא משאיר את כולם. איך זה מתיישב? לא ברור".

12:14: שלומי דורה הגיע למכבי נתניה

שלומי דורה ביקר לראשונה במתחם האימונים של קבוצתו החדשה, וקיים פגישת עבודה עם המנכ"ל דורון אוסידון. בביקורו פגש דורה גם את המנהל המקצועי של המחלקה, בני לם, שהיה אף הוא מועמד לתפקיד ואמר לדורה: "אני מאחל לך הצלחה מכל הלב. רציתי להיות מאמן הבוגרים, אבל מבחינתי העניין כבר מאחורי ואני עומד לרשותך בכל דבר".

9:02: עוד שתי רכישות להפועל תל אביב

עופר ורטה חתם רשמית על חוזהו בהפועל תל אביב, שהודיעה בהמשך היום גם על צירופו של בן אלגרבלי, שהפך לשחקן הרכש ה-14 של האדומים הקיץ. ורטה אמר לאחר חתימתו: "אני מאושר להצטרף להפועל תל אביב ומחכה להתחיל כבר מחר את האימונים ולפגוש את כל השחקנים שחתמו גם כן בקבוצה". אלגרבלי אמר: "זו התקדמות מאוד משמעותית בקריירה שלי ואני מתכוון לנצל את ההזדמנות הזו בכל פעם שאקבל דקות משחק".

7:58: פיראס מוגרבי מועמד למכבי חיפה

פיראס מוגרבי נמצא ברשימת המועמדים של מכבי חיפה, שתפנה אליו אם ימתין עד שיוחתם בלם. במקביל הירוקים יגבירו את המאמצים להחתים את בן שהר, שהבהיר לאנשי חיפה כי ינסה למצות את האפשרויות בחו"ל עד סוף השבוע, אחרת ייפגש עימם. בקבוצה לא מתכוונים לוותר על שהר אלא אם יודיע סופית שלא ישחק בארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

7:45: בית"ר ירושלים קיבלה את הציוד

בית"ר שהתאמנה אתמול בקזחסטן ללא הציוד שהתעכב להגיע מישראל, קיבלה אותו היום, ותערוך ב-18:00 את האימון המסכם שלה באיצטדיון בו תפגוש מחר את אורדבאסי המקומית. מי שעשוי להצטרף לקבוצה בימים הקרובים הוא הקשר הרומני בן ה-21 ולאד מוראר. בבית"ר מנהלים מו"מ עם קלוז' על רכישת כרטיס השחקן של מוראר בכ-160 אלף יורו כאשר התנאים עם השחקן כבר סוכמו.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully