וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה התאמנה, אבו ניל הגיע לאחר בקשה של טל בנין

1.7.2015 / 18:22

הקבוצה פתחה את אימוניה באופן רשמי, החלוץ לא הגיע להסכמות עם יואב כץ על שדרוג בשכרו ולא התאמן עם חבריו. המאמן ביקש שיגיע, אבו ניל הופיע אך הודיע שבשבוע הבא יחדש את המחאה אם לא יגיע להסכמות מול הבעלים

מאמן הפועל חיפה, טל בנין, עם השחקנים. דוברות הפועל חיפה,
פתחו עונה. טל בנין והצוות/דוברות הפועל חיפה

חלוץ הפועל חיפה, אמיר אבו ניל, הגיע היום (רביעי) לאימון הראשון באיחור רק לאחר שהמאמן טל בנין ביקש ממנו לעשות כן, אך השחקן לא התאמן ביחד עם חבריו. כפי שפורסם בלעדית בוואלה ספורט, אבו ניל הודיע שהוא שוקל שלא להופיע לאימונים לאור העובדה שלא הגיע להסכמות עם הבעלים יואב כץ על שדרוג בשכרו.

השחקן שחוזר מעונת השאלה בהפועל עכו דורש שדרוג משמעותי אך עד כה אין הסכמות בינו לבין כץ ולכן אבו ניל לא הגיע לאימון בזמן ורק לאחר שקיבל טלפון מהמאמן שביקש ממנו להגיע עשה אבו ניל את הדרך למתחם האימונים אך לא התאמן ביחד עם חבריו. אבו ניל צפוי להצטרף לאימונים מהאימון הבא אך יודיע לקבוצה שאם לא יגיע להסכמות הוא לא יופיע לאימונים שלאחר מכן.

בקבוצה עשויים להנחית למבחנים שני שחקנים ארגנטינאים, לוסיאנו סיניו ומריו סוארס, שמשחקים בליגה השלישית, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית לגבי הנושא, ובמועדון מעריכים שהסיכויים שאחד מהם יצטרף לקבוצה אינם גבוהים. הבעלים יואב כץ מעוניין להחתים את טוסיין ריקטס, מה שיגרום לסגירת מצבת הזרים.

במועדון הביעו פליאה רבה מכך שכץ מעדיף להשאיר ארבעה זרים מתוך החמישה שהיו עונה שעברה. "יואב התלונן רבות נגד הזרים בגלוי", אמר גורם המקורב למועדון, "ופתאום עכשיו הוא משאיר את כולם. איך זה מתיישב? לא ברור". כץ אמר לוואלה ספורט בנושא: "כשדיברתי על כישלון הזרים בעונה שעברה, דיברתי על מינדאוגאס קאלונאס ועל אוסיי מאוולי. אני חושב ששאר הזרים היו בסדר גמור". כפי שפורסם אתמול לראשונה, כץ שוקל את מועמדותו של יוסי דורה שעשוי לחזור לקבוצת נעוריו.

באימון בחן טל בנין מספר שחקנים, ביניהם אלמוג אוחיון ששיחק בעונה שעברה בקבוצה ועבר בינואר למכבי פתח תקווה, מיקי יאסו שגדל בנוער של עירוני קרית שמונה ושיחק בליגה הלאומית לאחר מכן, הילל מוסא ששיחק בליגה הפלסטינאית ונחשב לכשרון מבטיח ותום בר יוסף שגדל בנוער של הפועל חיפה.

שחקני הפועל חיפה, עידן גולן, ענר שכטר, אופק פישלר, מקסים פלקושצ'נקו. דוברות הפועל חיפה,
הדור הבא. עידן גולן, ענר שכטר, אופיר פישלר ומקסים פלקוצ'נקו/דוברות הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully