וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוס ביקש לדחות את ההודעה שלו האם הוא נשאר במכבי תל אביב

1.7.2015 / 13:00

הצהובים מתכוונים לממש את האופציה על הסנטר, אך הוא רשאי להודיע שהוא עוזב אם תגיע קבוצה שתסכים לשלם 175 אלף דולר. מכבי העבירה טיוטת חוזה לטרבור אמבקווה מבאמברג הגרמנית

אלכס טיוס, אימון מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עתידו יוכרע בקרוב. טיוס/יוסי ציפקיס

לאחר שמכבי תל אביב החליטה אתמול לא לממש את האופציה של בריאן רנדל ושחררה אותו. מכבי תל אביב מתכוונת לממש את האופציה על אלכס טיוס ואף הגבירה מאמצים בכדי לנסות להשאירו במועדון. מנגד, היום טיוס אמור להודיע אם הוא משתמש בסעיף היציאה מהחוזה שלו עם מכבי. יחד עם זאת, ייתכן שההכרעה על עתידו של השחקן במדים הצהובים תידחה בכמה ימים לאחר שהוא ביקש לדחות את תאריך ההודעה שלו ונענה בחיוב. לטיוס יש סעיף יציאה בגובה 175 אלף דולר וקאזאן וחימקי מוסקבה הרוסיות מביעות בו עניין.

הנהלת המועדון העבירה טיוטת חוזה לפורוורד של באמברג, טרבור אמבקווה. הפורוורד האמריקאי בן ה-26, 2.03 מטר, החל את הקריירה המקצוענית שלו לפני שנתיים ברומא ובעונה שעברה סייע לה לזכות באליפות גרמניה. הוא העמיד ממוצעים של 8.7 נקודות (59% מהשדה, 74% מהקו), 8.4 ריבאונדים ו-1.1 חסימות ביורוקאפ, ובליגה הגרמנית סיים עם 10.3 נקודות (68% מהשדה, 81.6% מהקו), 7.2 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully