וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.7: דוגלאס קוסטה עבר לבאיירן מינכן, מיראנדה באינטר

החלון נפתח רשמית והמיליונים נשפכים. שחטאר נפרדה מהברזילאי, פורטו הודיעה רשמית על קניית אימבולה תמורת 20 מיליון יורו, נת'ניאל קליין חתם בליברפול, מיראנדה באינטר, קוזמנוביץ' עבר לבאזל, ורונה שילמה על ויויאני 4.5 מיליון יורו

AP

העברות

* שחטאר דונייצק הודיעה רשמית כי הקשר ההתקפי דוגלאס קוסטה, 24, נמכר לבאיירן מינכן. הקבוצה האוקראינית, שתקבל מאלופת גרמניה 30 מיליון יורו על הברזילאי, הודתה לו על חמש שנים מוצלחות במועדון.

לידיעה המלאה

* אינטר הודיעה באופן רשמי על החתמתו של הבלם הברזילאי, ז'ואאו מיראנדה בן ה-30, ששיחק באתלטיקו מדריד מעונת 2011/12. מיראנדה שימש לאחרונה כקפטן נבחרת ברזיל בקופה האמריקה האחרון, כשהחליף בתפקיד את ניימאר.

* פורטו הודיעה היום רשמית שהיא השלימה את עסקת רכישת ג'יאנלי אימבולה. הקשר הצרפתי בן ה-22 מגיע ממארסיי תמורת 20 מיליון יורו. הוא חתם לחמש שנים, וסעיף השחרור שלו הוא 50 מיליון יורו. "אני מאושר", אמר לאתר הרשמי של פורטו, בעבר בנבחרת הצעירה של צרפת, "הפרויקט פה פיתה אותי, זה מועדון פאר באירופה".

* ליברפול הודיעה רשמית על החתמת נת'ניאל קליין, מגנה הימני של סאות'המפטון ונבחרת אנגליה, תמורת סכום המוערך ב-12.5 מיליון ליש"ט. "אני מאושר, זה חלום שהתגשם, להגיע למועדון עם היסטוריה כמו של ליברפול".

* קארים רקיק ששמו נקשר בימים האחרונים באתלטיקו מדריד, נמכר ממנצ'סטר סיטי למארסיי. המחיר של הבלם ההולנדי בן ה-20: 5 מיליון יורו.

* החלוץ ההולנדי לוק קאסטניוס עבר מטוונטה לאיינטרכט פרנקפורט תמורת 2.5 מיליון יורו. קאסטניוס בן ה-22 חתם בקבוצה הגרמנית עד קיץ 2018.

* ולנסיה השלימה את רכישתו של החלוץ אלברו נגרדו, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה בהשאלה ממנצ'סטר סיטי. החלוץ בן ה-29 שותף בעונה שעברה ב-30 משחקי ליגה (14 בהרכב הפותח) וכבש חמישה שערים. בעונה שלפני כן, כבש תשעה שערים במדי מנצ'סטר סיטי.

* סוונסי החתימה את החלוץ הפורטוגלי, אדר בן ה-27, שהגיע לקבוצה מבראגה. החלוץ כבש עשרה שערים בליגה הפורטוגלית בעונה החולפת ב-29 הופעות (19 בהרכב הפותח). הברבורים שילמו חמישה מיליון ליש"ט עבור שירותיו.

* ליל צירפה לשורותיה את הבלם ווילפריד קאנון בן ה-21, ששיחק בשתי העונות האחרונות בדן האג ההולנדית. הבלם מחוף השנהב חתם על חוזה לארבע שנים.

* סנדרלנד החתימה את הבלם סבסטיאן קואטס בן ה-24, שהגיע לקבוצה מליברפול. בלם נבחרת אורוגוואי שיחק בעונה שעברה בשורות החתולים השחורים בהשאלה. הוא חתם על חוזה לארבע שנים.

* הקשר הסרבי זדרבקו קוזמנוביץ', נמכר מאינטר לפ.צ באזל תמורת 2 מיליון יורו. הקשר בן ה-27 שיחק בקבוצה השוויצאית בשנים 2005-2007.

* הקשר לוקה ריצו עבר מסמפדוריה לשורות העולה החדשה, בולוניה. הוא חתם עד 2019 אחרי שהבולונזים שילמו עליו סכום שמוערך בכ-2 מיליון יורו.

* * סביליה מתחזקת בבלמה של מילאן בן ה-29, אדיל ראמי, ששיחק בשתי העונות האחרונות במילאן. הצרפתי חוזר לספרד, אחרי ששיחק במשך שלוש עונות בוולנסיה.

* אמבאי ניאנג חתם על חוזה חדש במילאן, שישאיר אותו בסן סירו עד קיץ 2019. מי שעזב את סולי מונטארי, שהגיע לסיכום עם הרוסונרי על התרת חוזהו שנה לפני סיומו.

* בנואה אסו אקוטו חתם בסנט אטיין. המגן השמאלי (31) היה בלי קבוצה מאז פברואר, אז הוא שוחרר על ידי טוטנהאם. אסו אקוטו חזר לצרפת לראשונה מאז 2006.

שחקן טוונטה אנסחדה, לוק קאסטניוס. GettyImages
עבר לגרמניה. קאסטניוס/GettyImages

* כרונינגן רכשה מהראקלס את שחקן הכנף המצוין בריאן לינסן. ההולנדי בן ה-24 כבש בעונה שעברה 10 שערים בליגה ההולנדית והוא עלה לכרונינגן 850 אלף יורו.

* חיזוק כפול לוורונה: הקשר האיטלקי פדריקו ויויאני נרכש מרומא תמורת 4.5 מיליון יורו והמגן השמאלי הצרפתי סמואל סופריאן חתם אחרי שסיים את חוזהו בדיז'ון.

* גם אמפולי צירפה שני שחקנים חדשים: השוער הפולני לוקאש סקורופסקי שהושאל מרומא, והקשר הבוסני ראדה קרוניץ' שהגיע מבוראץ צ'צ'אק.

* מונאקו השלימה את רכישתו של הקשר ההתקפי פארס בהלולי מליון. הצרפתי-אלג'יראי בן ה-20 עלה לקבוצה מהנסיכות כ-3 מיליון יורו.
.
* שחקן נבחרת אלג'יריה, ריאד בודבוז, עבר מבאסטיה למונפלייה תמורת 1.7 מיליון יורו. תחנה שלישית בקריירה של הקשר בן ה-25, ששיחק גם בסושו.

* החלוץ אוריול ריירה (28), שבילה את חצי העונה האחרונה כמושאל מוויגאן לדפורטיבו לה קורוניה, השלים מעבר קבוע לקבוצה הגליסיאנית.

שחקן הנבחרת הצעירה של איטליה, פדריקו ויויאני. GettyImages
4.5 מיליון יורו. ויויאני/GettyImages

שמועות

* השמועות סביב ארדה טוראן לא פוסקות ועל פי דיווחים סותרים הוא מתקרב למנצ'סטר יונייטד או לברצלונה (שתוכל לצרפו לסגל רק בינואר). סוכנו של קשר אתלטיקו מדריד אמר שלשום שעד סוף השבוע תתקבל החלטה.

* דפורטיבו לה קורוניה מעוניינת לשאול מריאל מדריד את לוקאס סילבה. הקשר הברזילאי עלה לבלאנקוס 14 מיליון יורו בינואר, אבל מיעט לשחק ובקבוצה מהבירה רוצים לשלוח אותו לקבוצה מה הוא יצבור דקות משחק.

* אלכס סונג שעדיין שייך לברצלונה ושיחק בעונה החולפת כמושאל בווסטהאם, נמצא על הכוונת של אינטר ומאמנה רוברטו מאנצ'יני.

* ב"סקיי ספורטס" מספרים שלוקאס פודולסקי מנהל מגעים עם גלאטסראיי בדבר מעבר לאיסטנבול בזמן הקרוב. ארסנל תשמח למכור או להשאיל את החלוץ הגרמני.

* אמא של סרחיו ראמוס טוענת: "הוא רוצה להישאר בריאל מדריד". על פי הדיווחים, מנ' יונייטד הציעה לבלאנקוס 40 מיליון יורו על הבלם, ריאל דורשת 65 מיליון.

* צ'לסי העלתה את ההצעה על אסמיר בגוביץ', שוער סטוק סיטי, שיחליף את פטר צ'ך כשוער שני. המחיר: 8 מיליון ליש"ט.

* וולפסבורג לא מוותרת על הכוכבים שלה: הקבוצה הודיעה שלא תשחרר את קווין דה ברויינה, שמבוקש על ידי מנצ'סטר סיטי ("הוא נשאר", אמר קלאוס אלופס, "כבר אמרנו שנבחן את החוזה שלו"), והעלתה את המחיר של באס דוסט ל-30 מיליון יורו, לאכזבתה של ניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully