וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החתימה את עופר ורטה ובן אלגרבלי

מגן מ.ס. אשדוד עובר לאדומים תמורת כמיליון שקל: "רואה את ההשקעה הגדולה של ההנהלה בכל פרט ופרט". הבלם שגדל בהפועל באר שבע, שיחק בעונה החולפת בעירוני ניר רמת השרון מהלאומית

אתר רשמי

צפו בדבריו של מאמן הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו

עופר ורטה ובן אלגרבלי חתמו היום (רביעי) בהפועל תל אביב והפכו לשחקני הרכש ה-13 וה-14 של האדומים בקיץ הנוכחי. ורטה על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות בהפועל תל אביב, ויהיה שחקן הרכש ה-13 של המועדון. כידוע, מ.ס אשדוד והפועל תל אביב סיכמו אתמול על העברתו של המגן מאשדוד לאדומים. המו"מ נמשך בימים האחרונים, ואתמול הגיע בן זקן עם ראשי הפועל תל אביב לסיכום, שבמסגרתו יעבירו האדומים כמיליון שקל תמורת המגן. ורטה גדל באשדוד, אך בעקבות ירידת הקבוצה לליגה הלאומית, הסכימה הקבוצה להעבירו להפועל תל אביב כדי שימשיך לשחק בליגת העל.

ורטה (25) צמח במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד, ועלה לבוגרים בעונת 2010/2011. עם השנים הפך לשחקן הרכב בקבוצה מהנמל, ואף זומן במאי 2011 לנבחרת הצעירה של גיא לוזון. המגן שיחק ביורו הצעירות של 2013 מול נבחרת אנגליה ורשם 13 הופעות בנבחרת הצעירה. אשתקד רשם 23 משחקי ליגה בשורות מ.ס. אשדוד, אך לא הצליח להושיע את קבוצתו מירידה לליגה הלאומית.

ורטה אמר לאחר חתימתו: "אני מאושר להצטרף להפועל תל אביב ומחכה להתחיל כבר מחר את האימונים ולפגוש את כל השחקנים שחתמו גם כן בקבוצה. יש המון סקרנות ועניין סביב הפרויקט החדש הזה במועדון, ואני רואה את ההשקעה הגדולה של ההנהלה בכל פרט ופרט, אני בטוח שכל השחקנים יתאמצו וישקיעו על המגרש באותה צורה בה הכל מתנהל".

עופר ורטה שחקן הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
עוד רכש מסקרן. עופר ורטה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

אלגרבלי בן ה-21 גדל בהפועל באר שבע ובעונת 2013/14 רשם 10 הופעות במדי הנבחרת הצעירה וזומן לנבחרת הצעירה של ישראל. בעונה החולפת הוא הושאל לעירוני ניר רמת השרון וצבר 22 הופעות. אלגרבלי מתנשא לגובה 1.90 מטרים ומהמועדון נמסר ש"הפועל תל אביב רואה בו שחקן בעל פוטנציאל עתידי משמעותי".

אלגרבלי אמר לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "זו התקדמות מאוד משמעותית בקריירה שלי ואני מתכוון לנצל את ההזדמנות הזו בכל פעם שאקבל דקות משחק. אני בא רעב ויודע שאצטרך להילחם על מקומי, אני שחקן צעיר עם המון מוטיבציה ובטוח שיחד עם כל החבר'ה שהצטרפו תהיה לנו עונה מצוינת".

בן אלגרבלי/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully