וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "מסי לא חייב להיות הסקורר של הנבחרת כדי להיות שמח"

ארגנטינה התפוצצה על פרגוואי ועלתה לגמר הקופה אמריקה, המאמן נשאל על הפרעוש שהסתפק בשלושה בישולים: "הוא לא מוטרד". מסי: "נרגשים מכך שאנחנו יכולים להיות אלופים". מסצ'ראנו: "לא רואה פייבוריטית בגמר"

AP
ליאונל מסי, חרארדו מרטינו, נבחרת ארגנטינה. AP
לא מוטרדים. מסי ומרטינו/AP

נבחרת ארגנטינה התפוצצה הלילה (בין שלישי לרביעי) בחצי גמר הקופה אמריקה עם 1:6 חלומי על פרגוואי, ובכך הבטיחה את מקומה בגמר בשבת נגד צ'ילה המארחת. זו הייתה ללא ספק ההופעה הגדולה ביותר של האלביסלסטה בקופה אמריקה לדורותיה, וכעת הם ינסו לזכות בתואר לראשונה מזה 22 שנים. ליאונל מסי אמנם לא כבש, אבל בישל שלושה שערים. אנחל די מריה חגג עם צמד, מרקוס רוחו, חאבייר פסטורה, סרחיו אגוארו וגונסאלו היגואין השתתפו בחגיגת השערים.

ארגנטינה התפוצצה עם 1:6 על פרגוואי

גונסלו היגואין, ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. AP
מקווים להניף את הגביע אחרי 22 שנה. היגואין ומסי/AP

"אם מסי נותן מסירות שמסתיימות בשערים, אז אין בעיה", אמר חרארדו מרטינו, מאמן הנבחרת, בסיום המשחק על העובדה שהפרעוש לא הבקיע. "מה שיותר חשוב זה שהוא מגיב למה שהמשחק דורש. הוא לא נראה מבחינתי מוטרד. הוא שמח ואין לו בעיות. הוא לא חייב להיות הסקורר של הנבחרת כדי להיות שמח".

על התוצאה הגבוהה אמר מרטינו: "אנחנו שמחים מאוד מכיוון שהבחורים האלה מגיעים לגמר נוסף בטורניר חשוב במרחק של פחות משנה. זה לא הגביע העולמי, אבל זה חשוב מאוד. נצטרך לעבוד קשה כדי לנצח את המשחק נגד צ'ילה בגמר, אבל היום שיחקנו טוב מאוד וזה היה ברור שאנחנו מוחצים". על הגמר נגד צ'ילה בסנטיאגו הוסיף המאמן: "הנבחרת הצ'יליאנית משחקת טוב. יש להם שחקנים טובים והם נמצאים בתהליך למשך שלוש שנים. חלק מהדברים לא משתנים וצ'ילה לא תשתנה נגדנו. הם ילחצו אותנו כשהם יוכלו ויתקפו כפי שהם עשו מול יריבות אחרות".

אנחל די מריה, נבחרת ארגנטינה. AP
כיכב עם צמד. די מריה/AP

מסי עצמו אמר: "אני לא יותר מדי מוטרד שלא כבשתי אף שער. עשינו משחק מושלם. עשינו את מה שעשינו במשחקים קודמים. אנחנו הולכים אחר אותם רעיונות. עמדנו במטרה הראשונה שלנו להיות בגמר. אנחנו נרגשים מאוד מכך שאנחנו יכולים להיות אלופים". על הגמר הוסיף הפרעוש: "אני מלא תקווה, יהיה משחק צמוד. לזכות בקופה זה יהיה משהו מדהים. אני ממש רוצה לזכות במשהו עם הנבחרת".

חאבייר מסצ'ראנו הוסיף: "מעכשיו אנחנו לא חוזרים אחורה, ונמשיך בסגנון שלנו. אנחנו הולכים לקראת גמר, לא למלחמה. אנחנו מגיעים ממדינות ידידותיות. אני לא רואה פייבוריטית בגמר. מי שתעשה את הדברים טוב יותר היא זו שתזכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully