וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב ייפגש עם הלייקרס, מו וויליאמס יחזור לקליבלנד?

הקאבס מתכוונים להציע לפורוורד המבוקש 110 מיליון דולר ל-5 שנים, ומכינים שורה של מועמדים לחזק את הסגל עם פתיחת שוק השחקנים החופשיים, ביניהם הגארד שכיכב במדיהם בין 2008 ל-2011, וגם: פטריק בברלי, טיישון פרינס, בוריס דיאו, פאטי מילס וג'ו ג'ונסון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קווין לאב ניצל את האפשרות שלו והפך לשחקן חופשי הקיץ, אבל על פי כל הדיווחים בארה"ב, הוא מתכוון ורוצה להישאר בקליבלנד. עם זאת, זה לא אומר שהקבוצות האחרות לא ינסו לצרף את הפורוורד, שלוש פעמים אולסטאר בעבר, כשהקבוצות שמוזכרות כמעוניינות בשחקן הן הסלטיקס והרוקטס, וכעת מתברר שגם הלייקרס.

ב-ESPN מדווחים שהלייקרס כבר שוחחו עם נציגיו של לאב, וייפגשו עם הכוכב כבר השבוע. כידוע, לאב עבר עונת התאקלמות לא קלה בקליבלנד, שבמהלכה מצא את עצמו כשחקן שלישי בהירכיה אחרי לברון ג'יימס וקיירי אירווינג, והתפוקה המצוינת שלו ממינסוטה ירדה ל-16.4 נקודות ו-9.7 ריבאונדים במדי הקאבס. עם זאת, אחרי שנפצע במהלך הפלייאוף הצהיר בצורה די נחרצת שהוא מתכנן לחזור לקליבלנד, והשבוע נראה בפגישה עם לברון ג'יימס, עמו במהלך העונה לכאורה היו לו יחסים בעייתיים.

ההערכות בקליבלנד הן שהקאבס יציעו ללאב חוזה לחמש שנים בגובה 110 מיליון דולר. מנגד, הלייקרס מקווים לבנות העונה קבוצה אטרקטיבית, אחרי שתי בחירות דראפט מסקרנות, ומחפשים נואשות שחקן גבוה אפקטיבי.

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס, מול ניק יאנג, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
יתפתה לעבור ללוס אנג'לס?. קווין לאב/GettyImages

אחרי שאתמול בערב דווח שקליבלנד תנסה להשאיר את השחקנים החופשיים שלה טריסטן תומפסון, אימאן שאמפרט ומתיו דלבדובה, תצטרך למרדף אחרי מייק דאנליבי ושהקאבס מנהלים שיחות עם סן אנטוניו בנוגע להעברה אפשרית של קנדריק פרקינס לספרס, הצטברו שמועות רבות במהלך הלילה בגזרת הקבוצה של דיוויד בלאט:

* מו וויליאמס הביע עניין בחזרה לקאבס, שמעוניינים גם הם לראות את הגארד חוזר לאוהיו. וויליאמס בן ה-32 הוא שחקן חופשי ששיחק העונה במינסוטה ושארלוט, ולבש את מדי קליבלנד בין 2008 ל-2011, כשבמהלך התקופה הזו העמיד את הממוצעים הטובים בקריירה שלו - 16.2 נקודות ו-5.1 אסיסטים למשחק - ואף נבחר לאולסטאר ב-2009.

* ביוסטון טוענים שקליבלנד היא אחת הקבוצות שמתעניינות בפטריק בברלי, לצד המאבס והניקס. למי שהספיק לשכוח, גארד הרוקטס שרשם העונה 10.1 נקודות למשחק, היה מעורב לפני ארבעה חודשים בתקרית אלימה עם לברון ג'יימס, כשהשניים התקוטטו אחרי מאבק סוער על ריבאונד.

* טיישון פרינס, שהיה בין המועמדים להצטרף לקליבלנד במהלך העונה, קיבל על פי הדיווחים פנייה מחודשת מהקאבס. פרינס בן ה-35 נדד העונה בין ממפיס, בוסטון ודטרויט, הקבוצה עימה זכה באליפות ב-2004, ובסך הכל רשם 7.5 נקודות למשחק, כולל 46% מחוץ לקשת ו-3.6 ריבאונדים בממוצע.

* בריאן ווינדהורסט, כתב ESPN שנחשב לעיתונאי המקורב ביותר ללברון ג'יימס, הכריז"אתם עומדים לראות הוצאות כספים מהקאבס כמו שלא ראיתם בתולדות הספורט בקליבלנד", ובין השמות שהזכיר כמועמדים להצטרף נמצאים בוריס דיאו, פאטי מילס, מריו צ'אלמרס ואפילו ג'ו ג'ונסון.

עוד באותו נושא

דיווח בקליבלנד: הקאבס מוכנים לתת חוזה מקסימום לקווין לאב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully